۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۵۶۳۲۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

واگذاری زمین رایگان یکی از راه حل‌های تأمین مسکن جوانان است

واگذاری زمین رایگان یکی از راه حل‌های تأمین مسکن جوانان است
آیت الله نمازی گفت: واگذاری زمین رایگان به جوانان که ۵۰ درصد هزینه‌های تأمین مسکن را کاهش می‌دهد یکی از راه حل‌های تأمین مسکن برای جوانان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله عبدالنبی نمازی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با تبریک دهه کرامت، گفت: مشکل مسکن جوانان به رویایی دست نیافتنی تبدیل شده است.

وی به مشکل تامین مسکن در کشور اشاره کرد و ضرورت تامین مسکن برای محرومین جامعه را یادآور شد و افزود: واگذاری زمین رایگان به جوانان که ۵۰ درصد هزینه‌های تأمین مسکن را کاهش می‌دهد، یکی از راه حل‌های تأمین مسکن برای جوانان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر تسریع برنامه‌های وزارت مسکن و شهرسازی تأکید کرد و اظهار داشت: از دست دادن زمان در اجرای برنامه‌های وزارت مسکن و شهرسازی سبب تورم و گرانی خواهد شد.

آیت الله نمازی مسکن سازی را کاری خدایی و یکی از خدمات و دستاورد‌های مهم در حوزه بنیاد مسکن را حل مشکل مسکن مردم جامعه دانست و یادآور شد: در شهرستان کاشان خیرین مسکن ساز گام‌های بزرگی برداشته اند.

وی مدیریت مبتنی بر ایمان را کارساز و مشکل گشا دانست و گفت: در مقابل خاموش شدن موتور محرکه کشور‌های غیراسلامی، موتور محرکه جمهوری اسلامی ایران به سرعت در حرکت است و گره‌های غیر قابل حل کشور‌های دیگر، در ایران با اتحاد و همدلی به راحتی باز شده است.

آیت الله نمازی در ادامه به وجود گسل‌ها در کشور و احتمال وقوع زلزله اشاره کرد و بر مقاوم سازی سازه‌ها به ویژه سازه‌های روستایی تأکید کرد و ابراز داشت: اقدامات خوبی در مقاوم سازی سازه‌ها انجام شده است، اما کافی نیست و باید ادامه دار باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تقدیر از خدمات بهروز ستاری رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان برای مصطفی رضا زاده رئیس جدید این اداره در راه خدمت به محرومین جامعه آرزوی موفقیت کرد.

درابتدای این مراسم نیز غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با گرامیداشت دهه کرامت از خدمات ۹ ساله بهروز ستاری رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کاشان تقدیر و مصطفی رضازاده را به عنوان مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کاشان معرفی کرد.

لازم به ذکر است، مصطفی رضا زاده برادر دو شهید که سابقه کارشناس فنی عمران روستایی در بنیاد مسکن شهرستان کاشان را هم دارد پیش از این، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نطنز بود./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ابوالفضل خانی پو
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
سلام خسته نباشید من مدجوهستم ودرخاست زمین روستای از بنیاد مسکن کردم ۲ملیون پول باهزار مکافات جورکردم وبه حساب بنیاد مسکن ریختم الان ازمن ۱۰ملیون دیگر میخواهن ومن پولی ندارم میخواستم بدونم مگه زمین برا مددجویان رایگان نیست
0
0