۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۵۶۴۶۰
مدیر حوزه علمیه مازندران:

حوزه انقلابی حوزه‌ای تحول خواه و نخبه پرور است

حوزه انقلابی حوزه‌ای تحول خواه و نخبه پرور است
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که حوزه‌های علمیه باید رویکرد انقلابی خود را حفظ و تقویت کنند، گفت: حوزه انقلابی حوزه‌ای تحول خواه و نخبه پرور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در مراسم معارفه مسؤول جدید مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) زینوند بهشهر با گرامیداشت دهه کرامت و در پیش بودن میلاد با سعادت هشتمین امام شیعیان، گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی جهت تبیین مناسب معارف اهل بیت (ع) در جامعه دانست.
 
وی با بیان این که راه نجات بشریت بازگشت به معنویت و سیره اهل بیت (ع) افزود: امروز یکی از مهم‌ترین مشکلات جامعه اسلامی فاصله گرفتن از معارف اهل بیت (ع) است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیامبر گرامی اسلام قرآن و اهل بیت (ع) را دو امانت برای امت خود به یادگار گذاشته اند، افزود: به طور حتم بهره گیری از این دو امانت ارزشمند در دنیا و آخرت ما را سعادتمند خواهد کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز ملت ایران در سایه سار اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوارشان در دنیا عزت و آبرو دارد، خاطرنشان کرد: به طور حتم تکیه به اهل بیت (ع) ما در برابر دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب مصون خواهد کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود خدمت به سربازان حضت ولیعصر (عج) را افتخاری بزرگ برای همه خادمان حوزه‌های علمیه دانست و تصریح کرد: هیچ ارزشی بالاتر از این وجود ندارد که در مجموعه‌ای مشغول خدمت باشیم که منتسب به امام زمان (عج) است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز به برکت انقلاب و نظام اسلامی شاهد رشد و تقویت مدارس علمیه در سطح کشور هستیم، افزود: به برکت اهل بیت (ع)، علیرغم همه مشکلات موجود، فعالیت‌های حوزوی لحظه‌ای متوقف نشده و با قدرت ادامه دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حمایت از حوزه‌های علمیه را امری ضروری دانست و گفت: امروز دشمنان ما شبانه روزی علیه دین و انقلاب می‌تازند که بهترین راه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تقویت مراکز حوزوی و دینی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که حوزه‌های علمیه باید رویکرد انقلابی خود را حفظ و تقویت کنند، بیان داشت: حوزه انقلابی حوزه‌ای تحول خواه و نخبه پرور است./950/
ارسال نظرات