۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۶۵۶۶۷۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

جهاد فی سبیل الله معامله با خداوند است

جهاد فی سبیل الله معامله با خداوند است
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی گفت: جهاد فی سبیل الله معامله با خداوند است و آن‌هایی که در این راه گام برمی‌دارند، ره صدساله را یک‌شبه طی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در دیدار با جهادگران گروه جهادی محبین الرضا (ع) یگان ویژه خراسان جنوبی، اظهار داشت: اگر شما نبودید استعمارگران مردم این سرزمین را به‌مانند یک شکارگاه طعمه قرار داده و شکار می‌کردند.

وی افزود: وجود شما و امثال شما نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود؛ چراکه در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت کشور را تأمین می‌کنید و این مهم بهترین هدیه نظام اسلامی برای مردم است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی از بهترین عبادت‌ها کار کردن است عمل شما که در قالب شغل شما است بهترین عبادت محسوب می‌شود؛ چراکه خیروبرکت آن شامل تمام مردم ایران می‌شود و هنگامی‌که در کنار آن دست‌به‌کارهای خیر دیگری می‌زنید درواقع روح خود را قوی می‌کنید.

وی ادامه داد: درنتیجه انجام کار خیر در کنار رسالت اصلی خود که همانا تأمین امنیت کشور و حفاظت از جان و مال مردم بهترین کاری است که شما برای خودتان انجام می‌دهید؛ لذا شکر خداوند متعال را به‌جای آورید که چنین توفیقی را به شما عنایت کرده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی تصریح کرد: غذای روح انسان، کارهای خیر، نیت خیر و اعمال صالحه است و اگر انسان خودش را بشناسد و گول ظواهر دنیوی را نخورد با انجام اعمال خیر هم سعادت دنیوی و هم سعادت اخروی خود را تضمین می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: انسان برای دنیا که محل آزمایش و گذرا است خلق نشده بلکه برای آخرت خلق‌شده است و اگر انسان و انسان‌های اهل ایمان در مقابل مصرف عمر گول نخورند، سعادت ابدی نصیب آن‌ها می‌شود

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی افزود: اولین قدم در گول خوردن افراد این است که فرد به خود و سرمایه‌اش توجه نکرده و در چارچوب حواس پنج‌گانه باقی بماند که نتیجه آن این می‌شود که عمری زندگی بدتر از حیوانات داشته باشد به‌عنوان‌مثال امروز مشاهده می‌کنیم که ظالمان دنیا بر سر مردم چه می‌آورند و چقدر ظلم می‌کنند به‌طوری‌که حتی برای شناختن خود یک‌قدم برنمی‌دارند.

وی اضافه کرد: متأسفانه امروز در دنیا مشاهده می‌کنید که افرادی هستند که چشم و دلشان کور شده است به‌طوری‌که نه حق را می‌شنوند و نه حق را می‌بینند و بدتر از هر حیوانی ظلم کرده و حق دیگران را ضایع می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز در کشورهای اروپایی باآن‌همه ادعاهای بشردوستانه و همچنین آمریکایی که همواره دم از حقوق بشر می‌زند، می‌بینیم که نیروهای مسلح و پلیس آمریکا بدترین آفت مردم هستند اما در ایران امروز شما حافظ امنیت مردم هستید و این افتخار بزرگی است که باید قدر آن را بدانید./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات