۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۵۶۷۵۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدیریت جهادی مؤلفه مهم توسعه و پیشرفت است

مدیریت جهادی مؤلفه مهم توسعه و پیشرفت است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت توجه به بحث مدیریت جهادی تأکید کرد و گفت: مدیریت جهادی مؤلفه مهم توسعه و پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: توجه به مدیریت جهادی زمینه ساز توسعه و پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: امکانات لازم با رویکرد مبتنی بر کار مضاعف، علم و درایت در لرستان باید فراهم شود و مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت بیکاری در استان لرستان بیان کرد: رنج بردن مردم از تورم، عدم رونق کسب و کار، قیمت بالای مسکن قابل قبول نیست و باید این زمینه ها اقداماتی اساسی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت کار مضاعف مبتنی بر علم و درایت از سوی مسؤولان برای رفع مشکلات لرستان خاطرنشان کرد: همدلی و اتحاد برای حل مشکلات ضروری است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امید است مسائلی که توسط نمایندگان مطرح می شود، رسیدگی شود، تصریح کرد: در بحث اختصاص بودجه های ملی به استان لرستان باید بیشتر توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در استان لرستان ظرفیت های فراوانی در حوزه آب، خاک و گیاهان دارویی وجود دارد، افزود: هیچ مشکلی در استان حل نشدنی نیست، به شرط اینکه مسؤولان همدل و هم صدا شوند و با بهره مندی از توانمندی ها در سایه مدیریت جهادی در رفع مشکلات گام برداریم./9451/پ310/ب1

ارسال نظرات