۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۶۵۷۵۱۴
معاون تبلیغ حوزه های علمیه:

فعالیت بیش از ۳ هزار مبلغ علوم دینی در فضای مجازی

فعالیت بیش از ۳ هزار مبلغ علوم دینی در فضای مجازی
حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: بیش از سه هزار مبلغ علوم دینی این روز‌ها با فعالیت در بستر فضای مجازی و پیام‌رسان‌های داخلی، خلا تبلیغات حضوری را جبران می‌کنند؛ اقدامی که با استقبال خوب مردم نقاط مختلف کشور روبرو شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، معاون تبلیغ حوزه های علمیه گفت: مبلغین علوم دینی غیر از سایت‌ها و وبلاگ ها، ۶۲ کانال اطلاع رسانی دارند که مطالب خود را از طریق آن‌ها منتقل می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی افزود: اندیشه برتر، تحلیلگر ۵۷، اندیشه تشیع، پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب، فرزند پروران موفق، مرکز جامع مشاوره خانواده، ایران باستان، پرسمان اعتقادی، قرآن و حدیث، مرکز نشر احادیث، نقد صوفیه، نقد بهائیت، نقد عرفان‌های نوظهور، تاریخ حقیقی ایران و نقد عقاید وهابیت از جمله درگاه‌هایی هستند که مبلغین حوزه در آن‌ها فعال هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های تبلیغی در فضای مجازی به ۱۱ زبان انجام می‌شود، افزود: ۶۹۴ هزار نفر در پیام رسان‌های مجازی مبلغین این معاونت را دنبال می کنند.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه تصریح کرد: قبل از شیوع بیماری کرونا ۲ هزار و ۴۵۰ مبلغ در فضای مجازی فعالیت می‌کردند که امروز قریب به سه هزار و ۳۰۰ مبلغ در این فضا فعال هستند.

ارسال نظرات