۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۵۷۵۲۱
به همت حوزه علمیه خواهران؛

دومین دوره آموزشی «سِرّ صدف» برگزار می‌شود

دومین دوره آموزشی «سِرّ صدف» برگزار می‌شود
مسئول اداره امور زنان و خانواده معاونت فرهنگی- تبلیغی حوزه علمیه خواهران از آغاز دومین دوره مقدماتی آموزشی «سِرّصدف» با رویکرد پژوهش های نوین مربوط به حوزه پوشش زنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، راضیه میرعلی ملک، گفت: امروزه حجاب مظهر نمادین اسلام در تمام جوامع مسلمان و غیر مسلمان به شمار می رود و اهمیت پوشش زنان  از جمله مواردی است که همواره در حوزه علوم دینی مورد مداقه جدی قرار گرفته است؛ لذا این مهم بر حسب برساخت های فرهنگی واجتماعی زنان در جامعه ایرانی، از طرف طلاب علوم دینی نیاز به واکاوی و بررسی شبهات جدید و پاسخگویی مستدل دارد.

وی افزود: در این راستا معاونت فرهنگی- تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با توجه به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب و بنا بر درخواست مکرر متقاضیان، با مشارکت پژوهشکده زن و خانواده، دومین دوره  مقدماتی آموزشی «سِرّصدف؛ دریچه ای به پژوهش های نوین ناظر به پوشش زنان» را برگزار نموده است.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه خواهران همچنین گفت: این دوره با هدف تقویت و ارتقاء دانش و بینش مورد نیاز طلاب خواهر و جهت آشنایی بیشتر با یافته ها و پژوهش های روز در حوزه پوشش زنان برگزار می گردد و در پایان دوره به افرادی که حائز امتیاز لازم باشند، گواهینامه مربوطه از طرف پژوهشکده زن و خانواده و معاونت فرهنگی تبلیغی اعطاء شده و به نفرات برگزیده نیز جوایز ارزنده ای اهداء می گردد.

وی بیان داشت: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام، اطلاع از شرایط دوره و دریافت اطلاعات تکمیلی، به سایت معاونت فرهنگی - تبلیغی به آدرس WW.farhangi.whc.ir مراجعه نمایند.

میر علی ملک در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با برگزاری دوره های مربوطه در حوزه عفاف و پوشش زنان بتوانیم گامی موثر در راستای تقویت و تعمیق باورهای دینی وآگاه سازی بیشتر بانوان جامعه از سوی طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران برداریم.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
هومن
Iran, Islamic Republic of
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
این دوره توسط چه دستگاهی اجرا می شود؟
0
0