۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۰
کد خبر: ۶۵۷۷۳۲
حجت الاسلام مؤمنی شاد خبر داد؛

برگزاری طرح نشاط معنوی در فضای مجازی

برگزاری طرح نشاط معنوی در فضای مجازی
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه گفت: به واسطه شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از ابتلای این ویروس طرح نشاط معنوی را که هرساله در بقاع متبرکه برگزار می شد را با همان کیفیت در فضای مجازی اجرایی می کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قاسم مؤمنی شاد، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح نشاط معنوی در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: به واسطه شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از ابتلای این ویروس طرح نشاط معنوی را که هرساله در بقاع متبرکه برگزار می شد را با همان کیفیت در فضای مجازی اجرایی می کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت : اوقاف و امور خیریه در استان در کمک های مومنانه و راه اندازی کارگاه های تولید ماسگ عملکرد خوبی  داشت و توانست کمک هایی را به نیازمندان داشته باشد.

وی با تشریح جزئیات طرح نشاط معنوی در تابستان امسال گفت : این طرح تا 20 مرداد این طرح ادامه دارد و مخاطبان آن دانش آموزان 7 تا 18 سال است.

مومنی شاد گفت : در این طرح در فضای مجازی یک کانال سطح یک کشوری  با نام بی بی حکیمه و 12 کانال مربوط به بقاع شاخص عضو گیری و در از طریق مبلغین قم به آموزش و مشاوره می پردازند.

اوبا اشاره به اینکه مخاطبین این گروه ها در حوزه بقاع مشخص شده عضو گیری می شوند گفت : مباحث کودک و نوجوان ، خانواده ، مشاوره ، مسائل شرعی ، احکام ، از طریق مبلغین متخصص و مستقر در قم درفضای مجازی به خدمات دهی می پردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه از تعطیل بودن زائر سراهای همه بقاع استان به دلیل شیوع کرونا خبر داد و گفت : بقاع از صبح تا اذان مغرب باز هستند و بعد از آن درب بقاع بسته می شود.

حجت الاسلام مؤمنی شاد با بیان اینکه مدیر کل سازمان اوقاف تا 1400 حکم مدیرتی دارند و تا زمانی که سازمات تشخیص دهند وی همچان مدیر کل اوقاف استان هستند.

ارسال نظرات