۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۵۸۷۸۳
در عید غدیر؛

۲۵ جهیزیه در اختیار نوعروسان نیازمند قرار می‌گیرد

۲۵ جهیزیه در اختیار نوعروسان نیازمند قرار می‌گیرد
مسؤول ستاد جهیزیه خوزستان با بیان اینکه ۲۵ جهیزیه در عید غدیر توزیع می شود، گفت: کمیته امداد استان قول داده تا ۵ میلیون تومان را برای نوعروسان اختصاص دهد.
عبدالرحیم سلطانی، مسؤول ستاد جهیزیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مجموعه شهید اصل غوابش اهدای جهیزیه برای نوعروسان نیازمند را در دستور کار قرار دارد، عنوان داشت: ارزش هر کدام از جهیزیه‌های تهیه شده ۱۳ میلیون تومان است که با کمک خیران تهیه خواهند شد.

مسؤول ستاد جهیزیه خوزستان با بیان اینکه برای تهیه جهیزیه‌ها طرح هر مسجد یک جهیزیه را پیاده سازی کردیم، اظهار داشت: هدف آن است تا خیران هر مسجد، نوعروسان نیازمند منطقه خود را شناسایی و به مؤسسه معرفی کنند تا در عید غدیرخم تقدیم شان شود.

سلطانی با اشاره به اینکه جهیزیه دربرگیرنده یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، قالی، ظروف چینی و تفلون است، خاطرنشان کرد: اهدای بسته‌های غذایی با همیاری خیران برای نیازمندان، تهیه و در عید غدیر تقسیم می‌شود ضمن اینکه تولید ماسک و اهدا به عموم مردم در مؤسسه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مؤسسه در خیابان هشت حصیرآباد واقع است، بیان داشت: گازگیری و سرویس کولر نیازمندان به مدت چندین ماه است که از سوی مؤسسه پیگیری می‌شود و تاکنون چندین نیازمند شناسایی و کمک‌هایی شد.

مسؤول ستاد جهیزیه خوزستان با بیان اینکه ۲۵ جهیزیه در نظر گرفته شده است، گفت: کمیته امداد استان قول داده تا ۵ میلیون تومان را برای نوعروسانی که تحت پوشش دارد، در اختیار مؤسسه قرار دهد.

وی عنوان داشت: ستاد جهیزیه استان به مدت یک سال است که راه اندازی شده و ۵۱ جهیزیه در دو نوبت میلاد حضرت زینب (س) و مولای متقیان در سال گذشته تقدیم نوعروسان شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات