۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۵۹۸۳۶
نماینده ولی فقیه در خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت رفع قطعی آب و رسیدگی به مشکلات فاضلاب درویشیه کارون

ضرورت رفع قطعی آب و رسیدگی به مشکلات فاضلاب درویشیه کارون
امام جمعه اهواز گفت: رفع قطعی آب و رسیدگی به مشکلات فاضلاب در درویشیه کارون مهمترین خواسته اهالی درویشیه کارون است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز در حاشیه بازدید از منطقه درویشیه شهرستان کارون اظهار داشت: فاضلاب و آب آشامیدنی از مهمترین مطالبات مردم منطقه درویشیه است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه مشکل آب بخش پایانی منطقه درویشیه با تلاش صورت گرفته حل شده است، بیان داشت: در بخشی از این قسمت نیز همچنان مشکل وجود دارد که گله مردم را به همراه دارد، اما با مشارکت شرکت مناطق نفتخیز جنوب بنا شده تا زیرسازی بخشی از منطقه درویشیه شهرستان کارون اتفاق بیفتد.

امام جمعه اهواز به وعده‌های مطرح شده توسط مسئولان و متولیان امر خدمات شهری اشاره کرد و افزود: از دیگر دغدغه‌های مردم منطقه درویشیه شهرستان کارون قطعی آب از صبح تا پایان روز می‌باشد که نیازمند چاره‌اندیشی برای آن است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه در زمینه فاضلاب و توسعه شبکه آن، مبلغی که از طرف رهبرمعظم انقلاب به اهواز تخصیص داده شده قطعا شامل کوت عبدالله و شهرستان کارون است، ادامه داد: هر اتفاقی که در اهواز و حاشیه آن صورت می‌گیرد، قطعا در زمینه فاضلاب شهرستان کارون نیز اتفاق خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: در زمینه فاضلاب در دیدار با سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران، نسبت به حل این معضل در سطح اهواز بزرگ (شامل اهواز و مناطق شهرستان کارون) اعلام آمادگی کردند که امیدواریم بتوان مشکل مردم را حل کرد./۹۴۵۶/ت304/ب1
ارسال نظرات