۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۵۹۸۵۵

نماز جمعه در ۶ شهرستان استان همدان برگزار می‌شود

نماز جمعه در ۶ شهرستان استان همدان برگزار می‌شود
حجت  الاسلام مولوی گفت: ستاد مبارزه با کرونا برگزاری نمازجمعه در ۶ شهرستان اسدآباد، تویسرکان، رزن، فامنین، درگزین و نهاوند را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد مولایی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهم مردادماه؛ روز خبرنگار و نیز تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: با شیوع کرونا در کشور بسیاری از برنامه ها و مراسم های آیینی و مذهبی در کشور لغو شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همدان تاکید کرد: همدان از این مهم مستثنی نبوده است و در بیشتر شهرستان های این استان اقامه نماز جمعه تا بازگشت شرایط به وضعیت عادی لغو شده است.

حجت الاسلام مولوی بیان داشت: طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونای کشور و استان، نماز جمعه این هفته در شهرستانهای بهار، ملایر، کبودرآهنگ، همدان و... برگزار نمی شود.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همدان افزود: با این وجود ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزاری نماز جمعه در 6 شهرستان اسدآباد؛ تویسرکان، رزن، فامنین، درگزین و نهاوند را با رعایت پروتکل های بهداشتی بلامانع دانسته است.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: امیدواریم که هرچه زودتر شاهد از بین رفتن بیماری کرونا در کشور و استان همدان باشیم تا ان شاء الله به مانند گذشته شاهد صفوف به هم پیوسته نمازگزاران باشیم.

حجت الاسلام مولوی در پایان سخنان خود گفت: بی شک پایان عمر این ویروس منحوس تنها با رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و جامعه ممکن خواهد بود، لذا از هم استانی های عزیز درخواست می کنیم که نهایت دقت را در این زمینه داشته باشند./1403/ت310/ب1

ارسال نظرات