۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۶۶۰۰۹۴
انجمن اقتصاد اسلامی:

حجت الاسلام موسویان دغدغه ای جز اجرای احکام الهی درحوزه پولی وبانکی نداشت

حجت الاسلام موسویان دغدغه ای جز اجرای احکام الهی درحوزه پولی وبانکی نداشت
حجت الاسلام والمسلمین موسویان سال‌های متمادی با خلوصی کم نظیر و با تلاشی خستگی ناپذیر، دغدغه‌ای جز اجرای احکام الهی در عرصه های مختلف خصوصا حوزه پولی و بانکی نداشت.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، انجمن اقتصاد اسلامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسویان از اقتصاددانان حوزوی پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

از شمار دو چشم یک تن کم/ وز شمار خرد هزاران بیش

در روزهاي متعلق به امير مؤمنان علي (علیه السلام) جامعه علمی کشور گوهري كمياب را از دست داد. ضایعه درگذشت دانشمند فرهیخته و سختکوش حجه الاسلام والمسلمین دکتر سیدعباس موسویان جامعه حوزوی و دانشگاهی را دچار ماتم و اندوه فراوان کرد.

پس از مرحوم حجه الاسلام و المسلمین دکتر خلیلیان، ایشان دومین عزیزی بود که در این چندماهه از جمع اساتید انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه به لقاءالله پیوست.

با قلبی اندوهگین خدا را بر این معنا شاهد می‌گیریم که حجه الاسلام و المسلمین دکتر سیدعباس موسویان سال‌های متمادی با خلوصی کم نظیر و با تلاشی خستگی ناپذیر ، دغدغه‌ای جز اجرای احکام الهی در عرصه های مختلف خصوصا حوزه پولی و بانکی نداشت و با طبع منیعش بدون هیچ چشم داشتی در هر جایی که لازم بود حاضر شد و آنچه در توان داشت سخاوتمندانه عرضه می‌کرد به گونه‌ای که سال گذشته به پاس خدمات بی‌بدیل ایشان در عرصه اقتصاد اسلامی، جایزه اقتصاد اسلامی شهید صدر (ره) از سوی انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه به ایشان اهدا شد.

بدون شک فقدان این عالم ربانی ضایعه ی دردناک می باشد که موجب تاثر فراوان گردید.

انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه، که دکتر موسویان یکی از موسسین آن بوده است، این مصیبت را خدمت حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع معظم تقلید،علمای اسلام و جامعه حوزوی و دانشگاهی تسلیت عرض نموده و برای خانواده آن مرحوم از خداوند منان درخواست صبر و اجر دارد.

انجمن اقتصاد اسلامی

/841/د102/ق

ارسال نظرات