۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۶۶۱۸۰۴
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

زندگی سعادتمندانه در گرو حرکت در مسیر آرمان های حسینی است

زندگی سعادتمندانه در گرو حرکت در مسیر آرمان های حسینی است
مازندران - حجت الاسلام تسخیری، تحقق زندگی سعادتمندانه را در گرو حرکت در مسیر سید و سالار شهیدان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در مراسم سوگواره بصیرت عاشورایی به موضوع حیات طیبه اشاره کرد و گفت: خواندن زیارت عاشورا درخواست از خداوند متعال برای رسیدن به حیات طیبه است.

وی، پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع) را الگوی حیات طیبه معرفی کرد و با بیان این که حرکت در مسیر اهل بیت(ع) به طور حتم سعادت و رستگاری ما را تضمین خواهد کرد، بیان داشت: در طول تاریخ هر کسی از این مسیر نورانی منحرف شد به هلاکت رسید.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این که معارف ناب اهل بیت(ع) باید در زندگی همه ما نهادینه و گسترش پیدا کند، تصریح کرد: اهل بیت(ع) راه صحیح زیستن و سعادتمندانه زندگی کردن را به امت خود آموختند و امروز ما وظیفه داریم در همان مسیر حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که در طول تاریخ افراد زیادی بودند که با قرار گرفتن در مسیر پیامبر و اهل بیت(ع) سعادتمند شدند و همچنین افرادی با خروج از این مسیر هلاک شدند، بیان داشت: امروز نیز با بهره مندی از اندیشه های ناب نبوی و علوی مسیر زندگی انسان طیبه می شود.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این که حیات حسینی ممات را زیبا و ارزشمند خواهد کرد، بیان داشت: باید همه زندگی ما با ارزش های حسینی پیوند بخورد تا در دنیا و آخرت رستگار شویم.

وی، امام حسین(ع) را کشتی نجات بشریت دانست و با بیان این که حرکت در مسیر آن حضرت دنیا و آخرت ما را بیمه خواهد کرد، افزود: اگر مسیر زندگی ما در راستای اندیشه های حسینی باشد به طور حتم در دنیا و آخرت نجات پیدا خواهیم کرد.

حجت الاسلام تسخیری به ماجرای زندگی حربن یزید ریاحی اشاره کرد و با بیان این که این فرد در کربلا حسینی شد و به امام حسین(ع) پیوست، تصریح کرد: حر با عذرخواهی از امام حسین و پیوستن به یاران حضرت حیات طیبه پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که باید تلاش کنیم تا ارزش ها و آرمان های حسینی در جامعه همواره زنده و پویا بماند، خاطرنشان کرد: تحقق زندگی سعادتمندانه در گرو حرکت در مسیر سید و سالار شهیدان است./950/پ310/ب1

ارسال نظرات