۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۶۱۹۲۹
رییس مجمع نمایندگان همدان مطرح کرد؛

فضای مجازی بستری مناسب برای نشر معارف دینی

فضای مجازی بستری مناسب برای نشر معارف دینی
همدان - رییس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: باید از فضای مجازی در نشر معارف دینی همانند فرهنگ عاشورا استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام احد آزادیخواه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز هیچ متن و یا طرحی درباره فیلترینگ شبکه های اجتماعی که زمزمه های آن در مجلس شنیده می شود، اعلام وصول نشده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: اما جای تعجب است که بسیاری از نمایندگان که مدعی فیلترینگ شبکه های اجتماعی هستند، خودشان به نوعی در این شبکه ها عضویت دارند که این خود جای سؤال دارد.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: راه اصلی و کارآمد، فیلترینگ فضای مجازی و شبکه های مجازی نیست، بلکه باید در این زمینه فرهنگ سازی کنیم و نیز شبکه ملی اطلاعات در کشور به صورت کامل تقویت شود.

وی ادامه داد: باید اذعان کرد که در بخش تولید محتوا به معنای واقعی دچار ضعف های بسیاری هستیم.

حجت الاسلام آزادیخواه بیان داشت: باید از فضای مجازی در نشر معارف دینی همانند فرهنگ عاشورا استفاده کنیم، خوب به یاد داریم که در شبکه های مجازی چه میزان از سخنان و کلام شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر گردید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهترین کار به جای انجام پروژه فیلترینگ این است که در پاکسازی انحرافات اجتماعی و اعتقادی و... در فضای مجازی کار بیشتر و جهادی کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: فضای مجازی همانند میدان مسابقه است و بی شک کسی که در این میدان توانمندتر ظاهر شود، می تواند فضای مجازی را در دستان خود بگیرد و از آن به سود منافع و مصالح اش استفاده کند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: جا دارد از فعالان فضای مجازی کشور که در بحث انتشار معارف محرم و حسینی تلاش داشته و دارند قدردانی کنیم./1403/پ210/ب1

ارسال نظرات