۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۶۶۱۹۴۷

اقامه نماز جمعه این هفته در استان همدان

اقامه نماز جمعه این هفته در استان همدان
حجت الاسلام مولایی گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، مبنی بر عدم برگزاری نماز جمعه در مناطق دارای وضعیت قرمز، این آیین فردا جمعه تنها در شهر فامنین برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد مولایی بیان کرد: نماز جمعه این هفته در همدان، مریانج، قهاوند، جورقان، نهاوند، فیروزان، گیان، تویسرکان، ملایر، سامن، ازندریان، جوکار، اسلامشهر آق گل، درگزین، بهار، لالجین، صالح آباد، مهاجران، رزن، دمق، کبودراهنگ، گل تپه، شیرین سو و اسدآباد اقامه می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر برگزار نشدن نماز جمعه در مناطق پُرخطر و دارای وضعیت قرمز، این آیین فردا جمعه تنها در شهر فامنین برگزار نمی‌شود.  

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان اظهار داشت: نمازگزاران علاوه بر همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی و شستشوی دست‌ها قبل و بعد از نماز، از آوردن کودکان و نیز بُردن کفش‌ها به داخل محل برگزاری نماز خودداری کنند.

حجت الاسلام مولایی با بیان اینکه برنامه های حاشیه نماز جمعه لغو و زمان خطبه‌ها کوتاه شده است گفت: افراد سالمند و کسانی که بیماری زمینه‌ای و علائم سرماخوردگی دارند برای حفظ سلامتی خود و دیگران، تا زمان سفید شدن شرایط در استان در این آیین شرکت نکنند./1403/د102/ب1

ارسال نظرات