۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۶۶۲۰۰۰
دبیرجامعه روحانیت کاشان:

دشمن به دنبال گرفتن روحیه شهادت طلبی از ملت ایران است

دشمن به دنبال گرفتن روحیه شهادت طلبی از ملت ایران است
اصفهان - حجت الاسلام شاه فضل گفت: یکی از اهدافی که امروز دشمن در فیلم‌ها و سریال‌ها و فضای مجازی دنبال می‌کند گرفتن روحیه شهادت طلبی از ملت ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام شاه فضل پنجشنه شنبه شب در مراسم عزاداری که در آستان مقدس امامزاده ابراهیم فین کاشان برگزار شد، گفت: مهمترین تفاوت رزمندگان اسلام با سپاه کفر در این است که سپاه کفر دنیا طلب است، اما رزمندگان اسلام شهادت طلب هستند.

وی افزود: رزمندگان اسلام که عاشق شهادت هستند به لحاظ قوای جسمانی نیرومند تر از سپاه کفر هستند که هدف شام از جنگ برای رسیدن به دنیا است.

حجت الاسلام شاه فضل ادامه داد: یکی از اهدافی که امروز دشمن در فیلم‌ها و سریال‌ها و فضای مجازی دنبال می‌کند گرفتن روحیه شهادت طلبی از ملت ایران است.

وی افزود: دشمن در آستانه انتخابات برای رای آوردن کاندیدای مورد نظر خود، وضعیت را در فضای مجازی به گونه‌ای مهندسی و مدیریت می‌کند تا کاندیدایی پیروز شود که به رابطه با آمریکا اعتقاد داشته باشد.

دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: اگر کاندیدایی در انتخابات پیروز شود که از مرگ بترسد و مردم کشور او از مرگ بترسند، پیروزی دشمن بر چنین کشوری راحت خواهد بود.

حجت الاسلام شاه فضل ابراز کرد: اگر کشور نمایندگانی در مجلس داشته باشد که از مرگ بترسند به راحتی کشور را به دشمن خواهند فروخت.

وی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب شهادت را بهتر از مرگ در بستر می‌داند، گفت: رهبر کشوری که شهادت طلب است ازهیچ ابرقدرتی ترس و هراس ندارد.

دبیرجامعه روحانیت کاشان افزود: برخی در دفاع مقدس شرکت کردند، اما بعد از جنگ به دنبال و مال و ثروت و دنیا رفتند و زمانی که طعم شیرین دنیا را چشیدند آرمان‌های شهدا و دفاع مقدس را فراموش کردند.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید، انسان به هر اندازه‌ای که دنیا طلب و راحت طلب می‌شود به همان اندازه هم از مرگ و شهادت می‌ترسد و به همان اندازه هم در دام شیطان است و به همین دلیل است که خداوند نسبت به دنیا طلبی در آیات و روایات هشدار داده است.

وی افزود: انسان مومن دنیا را برای آباد کردن آخرت خود می‌خواهد و بهترین شکل انتقال انسان مومن از این دنیا به دنیای دیگر شهادت است، چرا که هرچیزی را با خیر بخواهند مقایسه کنند با شهید و خون شهید مقایسه می‌کنند./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات