۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۶۲۶۷۵
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

هدف حرمت‌شکنی‌ها، انحراف اذهان جهانی از طرح معامله قرن است

هدف حرمت‌شکنی‌ها، انحراف اذهان جهانی از طرح معامله قرن است
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به هتک حرمت قرآن در دو کشور اروپایی تأکید کرد که هدف حرمت‌شکنی‌ها انحراف اذهان از «معامله قرن» است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزرای رسا، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در محکومیت اقدام هتاکانه یکی از نشریات مزدور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن کامل بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از این قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام  جسارت بار و هتاکانه یکی از نشریات مزدور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر صلح و عدالت، نشانه ی انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان بیداری جهانی و مقاومت اسلامی است و به منظور انتقام ازشکست های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادیخواهان جهان و پیروان مکتب توحید هر ازچند گاهی انجام می شود.

این تحرکات زبونانه و ظالمانه نه تنها اهانت به مقدسات مسلمین که شکستن حرمت همه ادیان توحیدی و پیامبران الهی است که وظیفه پاسخگویی آن را برعهده همه آزادیخواهان بیدار جهان می گذارد.

همگان می‌دانند که این قبیل اقدامات که با تقسیم کار شیطانی جبهه استکبار و به بهانه مضحک آزادی بیان انجام می‌شود، بیش از هر چیز در پی انحراف افکار عمومی از وضعیت اسفبار تمدن غرب در مقابله با ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی و رسواییهای سردمداران استکبار در مقابله با اعتراضات فراگیر در این کشورها است.

هدف دیگر این حرمت شکنی ها منصرف کردن اذهان مسلمانان از مسئله فلسطین است که اولویت اول جهان اسلام محسوب می‌شود و هم اکنون دستخوش طرح های شیطانیِ معامله قرن و عادی سازی خیانت بار  روابط با دشمن خبیث انسانیت؛ رژیم جعلی صهیونیستی است.

بهانه‌ صیانت از آزادی بیان  برای عدم مقابله با این اهانت های وقیحانه ،توسط رئیس جمهور فرانسه که کشورش بیش ازیکسال است درگیر شنبه های اعتراض است،بیش از هر زمان مضحک و رسوا کننده است. شگفتا! که جسارت به ساحت پیامبر اعظم و قرآن کریم، آزادی بیان به شمار می آید ولی انتقاد از افسانه جعلی هولوکاست،زندان و محرومیت را در پی دارد!

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امامان جمعه ایران اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام جنون آمیز و شیطانی،همه پیروان آزادیخواه ادیان توحیدی و ابراهیمی و علما و نخبگان جهان اسلام به ویژه ائمه جمعه جهان اسلام را به مقابله با دین ستیزی و قداست شکنی مزدوران پیاده نظام استکبار فرا می خواند.

همچنین از وزارت محترم امور خارجه و سایر نهادها و دستگاههای فرهنگی فعال در حوزه بین الملل می خواهیم تا با اتخاذ تدابیر هوشمندانه  وقاطعانه ظرفیت های مجامع و نهادهای بین الملل اسلامی و دیگر ادیان توحیدی را برای مقابله با این حرکات طراحی شده و خبیثانه به کار گیرند.

بدون تردید این قبیل اعمال خاک پاشیدن بر چهره خورشید است و عاقبتی جزرسوایی و شکست طراحان و مجریان آن ندارد. والله متم نوره و لو کره الکافرون./998/د102/ق

ارسال نظرات