۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۶۲۷۱۹

واکنش آیت‌الله مجتهدشبستری در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم

واکنش آیت‌الله مجتهدشبستری در پی هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
تهران - آیت‌الله مجتهدشبستری هتک حرمت به قرآن کریم و ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم و این اقدام شرم‌آور را اهانت به همه انبیای الهی دانست.

آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم، گفت: هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) اهانت به همه انبیای الهی و مسلمانان است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی در واکنش به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم و جسارت به پیامبر گرامی اسلام از مجامع اسلامی خواست مانع تکرار این حوادث شوند.

این پیام به شرح زیر است:

اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد و جسارت به پیامبر گرامی اسلام در نشریه فرانسوی دو حادثه دل‌خراشی بود که قلوب مسلمانان جهان را جریحه‌دار ساخت.

هتک حرمت به مقدسات اسلام اهانت به همه انبیای الهی است به‌ویژه از کشورهایی که داعیه پیشگامی در احترام به علم، آزادی و دموکراسی دارند قطعاً این‌گونه اعمال نابخردانه ناشی از استیصال و درماندگی در برابر پیشرفت اسلام است.

بنابراین بر همه مسلمانان و مجامع اسلامی به‌ویژه کنفرانس بین‌المللی اسلامی لازم است در برابر این اقدام شرم‌آور واکنش نشان داده و مانع تکرار این قبیل گستاخی‌ها نسبت به مقدسات اسلام شوند./813/

 

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات