۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۶۶۳۶۵۴
فردا در واکنش به اتفاقات اخیر در شهر کراچی برگزار می‌شود؛

راهپیمایی «مرگ بر یزیدیت» در گلگت پاکستان

راهپیمایی «مرگ بر یزیدیت» در گلگت پاکستان
جنبش اسلامی گلگت پاکستان از برگزاری راهپیمایی «مرگ بر یزیدیت» روز جمعه در سراسر ایالت گلگت بلتستان پاکستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، در واکنش به حمله گروه های تکفیری وهابی به حسینه شهر کراچی در هفته گذشته و شعارهایی که برخی علیه شیعه سردادند و حمایت اعلنی در اجتماع بزرگ از قاتل حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، یزید ابن معاویه، جنبش اسلامی گلگت پاکستان برای برگزاری راهپیمایی «مرگ بر یزیدیت» فردا جمعه ۲۸ شهریور ماه در سراسر ایالت گلگت بلتستان فراخوان داد.

نشست اضطراری جنبش اسلامی گلگت پاکستان یکی از نهادهای بزرگ شیعه در پاکستان، به ریاست حجت الاسلام سید عباس رضوی رییس جنبش اسلامی گلگت پاکستان برگزار شد.

در این اجلاس به اوضاع و مشکلات شیعیان پاکستان به ویژه شدت گرفتن حمله گروه های تروریستی وهابی به شیعیان در مناطق مختلف پاکستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای حفظ و سلامتی شیعیان چاره اندیشی شد.

حجت الاسلام رضوی با بیان این که در حفظ حرمت اهل بیت علیهم السلام و بقای عزاداری سید الشهداء علیه السلام از هیچ قربانی دریغ نخواهیم کرد، ابراز داشت: در اعتراض به اقدامات جاهلانه و کورکورانه گروه های تکفیری وهابی در مناطق مختلف، علیه شیعیان و مراکز دینی شیعه و سکوت دستگاه های امنیتی در این خصوص، فردا جمعه راهپیمایی و اجتماع اعتراض آمیز به‌عنوان «مرگ بر یزیدیت» در سراسر ایالت گلگت بلتستان برگزار می شود.

وی در آخر از تمام شهروندان ایالت گلگت خواست که در تمام مراکز اعتراضات خود را ثبت و ضبط نمایند./988/ت302/ف

ارسال نظرات