۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۶۴۳۷۸
حماس:

با ملت فلسطین عهد می‌بندیم که اشغالگر را بیرون خواهیم راند

با ملت فلسطین عهد می‌بندیم که اشغالگر را بیرون خواهیم راند
یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که این جنبش در مسیر بیرون راندن رژیم صهیونیستی از خاک این کشور حرکت خواهد کرد.
به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، «حسن یوسف» از رهبران جنبش حماس فلسطین بر پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

خبرگزاری صفا به نقل از یوسف گزارش داد، حماس در مسیر اتحاد و پایان بخشیدن به اختلافات با سرعت و حکمت حرکت می‌کند و حتی یک گام نیز به عقب برنمی‌دارد.

وی تأکید کرد: «حماس با ملت فلسطین عهد می‌بندد که در این مسیر حرکت کند تا بتواند اشغالگر را بیرون براند و حقوق [ملت فلسطین] را به صورت کامل استیفا کند».

این رهبر حماس ادامه داد، مردم فلسطین چاره‌ای جز فعالیتهای وحدت‌بخش ندارند و همان گونه که در نشست مدیران کل گروههای فلسطینی تأکید شد، اتحاد تنها راه مقابله با تمامی توطئه‌هایی است که علیه مسئله فلسطین و مقدسات آن وجود دارد.

یوسف خاطر نشان کرد، برای مسئله فلسطین چالهایی بزرگی مانند معامله قرن و طرح اشغال و نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین، وجود دارد، ولی تمامی ملت فلسطین باید در یک سنگر با هم متحد شوند و با این مشکلات مقابله کنند.

وی همچنین گفت که جنبش حماس، در پی منافع حزبی نیست و این در برنامه‌های این جنبش جایی ندارد، بلکه در پی منافع عالی ملی است.

این رهبر حماس در پایان تأکید کرد، خطرات مذکور علیه مسئله فلسطین باعث شد که حماس همه چیز را رها کرده و با این مشکلات مقابله کند و بدین ترتیب نشان دهد که بر موضع سنتی خود یعنی حمایت از مسئله فلسطین پایبند است تا بتواند طرحهای نابودی این مسئله را ناکام بگذارد.
ارسال نظرات