۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۶۴۶۶۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

هدف استعمارگران رسیدن به سلطه جهانی و پایان تاریخ است

هدف استعمارگران رسیدن به سلطه جهانی و پایان تاریخ است
خراسان جنوبی - حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی گفت: استعمارگران برای رسیدن به سلطه جهانی و پایان تاریخ تلاش می‌کنند تا همه صفات و کمالات انسانی و ارزش‌ها را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی،  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوا و فضای سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: انسان احسن مخلوقات است ولی هدف استعمارگران این است که خوبی‌ها را از بین برده و انسان‌ها را شبیه حیوانات کنند.

وی افزود: لیبرال دموکراسی غرب برای اینکه از انسان یک حیوان بسازد تلاش می‌کند مواد مخدر را در جامعه گسترش داده و جامعه را به فحشا و منکرات آلوده کند تا بدین طریق با از بین بردن ارزش‌های دینی و اخلاقی باعث فروپاشی خانواده‌ها شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی اضافه کرد: در تفکر لیبرال دموکراسی غرب خوب و بد، درست یا نادرست و حق و باطل معنایی ندارد و هر چیزی که توجیه اقتصادی داشته باشد در این تفکر درست است.

وی ادامه داد: هدف استعمارگران رسیدن به سلطه جهانی و پایان تاریخ به هر قیمتی است و بارها شنیده‌ایم که تفکر لیبرال دموکراسی از حکومت مطلق خودش در جهان به پایان تاریخ تعبیر می‌کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی تصریح کرد: مسئله رسیدن به سلطه جهانی و پایان تاریخ حکومت لیبرال دموکراسی غرب به این معنی است که به هیچ فرد، جریان و ملتی هیچ‌گونه فرصتی برای تغییر و تبدیل داده نمی‌شود.

وی خطاب به فرماندهان و کارکنان هوا و فضای سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: اگر شما غیور مردان عرصه دفاع جلوی دشمنان و تفکر لیبرال دموکراسی غرب را نگیرید و استعمارگران به سلطه جهانی برسند به‌طور یقین راه سعادت بر بشر برای همیشه بسته می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی افزود: برای تفکر لیبرال دموکراسی غرب فرقی نمی‌کند که چگونه و با چه روشی به این سلطه جهانی دست یابد و برای رسیدن به این هدف از قتل‌عام، هتک ناموس و از بین بردن بشر و ویران کردن کشورها ابایی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمنان انواع شگردها، فریب‌ها و سازش‌کاری‌ها را در دستور کار خود قرار داده و با ده‌ها واسطه، بر روی تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها تأثیر می‌گذارند تا به این طریق و بانفوذ خود در ارکان جامعه انسان‌ها را فاسد کنند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات