۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۶۵۰۴۱
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

قاطعیت دربرابر قانون شکنان از الزامات حکومت است

قاطعیت دربرابر قانون شکنان از الزامات حکومت است
اصفهان - آیت الله طباطبایی نژاد گفت: باید با متجاوزان به حقوق مردم برابر با حکم خدا برخورد کرد و جلوی آنها را گرفت؛ لازم است ناجا اختیارات بیشتری در این خصوص داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده انتظامی استان اصفهان جدیت و قاطعیت در برابر قانون شکنان را از الزامات حکومت کردن برشمرد و اظهار داشت: باید با متجاوزان به حقوق مردم برابر با حکم خداوند برخورد کرد و جلوی کسانی که ابایی از قانونشکنی ندارند را گرفت.

وی مطالبه اصلی مردم از نیروی انتظامی را امنیت بیشتر در جامعه عنوان کرد و گفت: بایستی در این خصوص اختیارات بیشتری به نیروی انتظامی برای برخورد با قانون شکنان اعطا شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه به دخالت دولت های غربی در اجرای قوانین کشور اشاره کرد و با تاکید بر اینکه بیگانگان حق دخالت در اجرای قوانین ما را ندارند، اظهار داشت: همانطور که آنها قانون خودشان را دارند ماهم قانون خودمان را داریم و بنابر این نباید ترس داشته باشیم از اینکه اگر با هنجار شکنان برخورد کردیم ممکن است بر علیه ما اقدام خصمانه ای انجام دهند.

وی به کشف حجاب و هنجارشکنی برخی از افراد اشاره کرد و گفت: باید فضای جامعه را برای این عده که تعداد آنها هم کم است نا امن کرد و نباید اجازه داد به راحتی بیایند و در خیابان ها و پارک ها هنجارشکنی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خواستار تشکیل شعبه های مخصوص رسیدگی به پرونده های ناهنجاری های اخلاقی در دادگاه ها شد و افزود: نگاه قضات هم باید در جهت حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باشد.

حمایت گروه های معاند از اراذل و اوباش

سردار سید مجید میراحمدی هم در این دیدار با بیان اینکه اراذل و اوباش برای مردم مشکلاتی به وجود آورده و باعث نگرانی خاطر آنان شدند، گفت: در بررسی های صورت گرفته، سررشته هایی از حمایت گروه های معاند و ضد انقلاب خارج نشین از این افراد به دست آمده است.

جانشین معاونت اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح، تجاوز و تعرض به حقوق مردم را خط قرمز نظام دانست و افزود: این مسئله در شورای امنیت ملی کشور مطرح و از 20 مرداد ماه سال جاری به نیروی انتظامی ابلاغ شد که در سطح استان ها و شهرستان ها قرارگاهی را برای مبارزه با اراذل و اوباش تشکیل دهند.

وی به دستور رئیس قوه قضائیه به قضات برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: در مدت زمانی که این قرارگاه تشکیل شده اقدامات مؤثر و خوبی صورت گرفته و البته این اقدامات مقطعی و فصلی نیستند بلکه تا خشکانده شدن ریشه پدیده اراذل و اوباش در کشور با سرعت و قاطعیت تداوم خواهند داشت./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات