۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۶۵۲۰۴

تجمع اعتراضی گروه‌های فلسطینی و لبنانی در صیدا علیه عادی‌سازی

تجمع اعتراضی گروه‌های فلسطینی و لبنانی در صیدا علیه عادی‌سازی
برخی گروه‌های فلسطینی و احزاب لبنانی در شهر صیدا در اعتراض به عادی‌سازی روابط و پایمال کردن حقوق فلسطینیان تجمع کردند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش آزادی بخش فلسطین «فتح» و گروه «التنظیم الشعبی الناصری» در مخالفت با نقشه توطئه‌آمیز و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در شهر صیدا با مشارکت « اسامه سعد» نماینده پارلمان، « فتحی ابوالعردات» دبیرکل گروه‌های سازمان آزادی بخش فلسطین، جنبش فتح، تشکل‌های سیاسی، اجتماعی، دینی، مردمی و نمایندگان گروه‌های فلسطینی و احزاب لبنانی تجمع کردند.

ابوالعردات در سخنانی در این مراسم تأکید کرد که اعلام توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شوکی به تمام آزادی‌خواهان و شرافتمندان امت اسلام و عربی و جهان بود و این توافق‌نامه‌ها در شرایطی صورت گرفت که شهرک‌سازی و یهودی‌سازی اشغالگران صهیونیست تشدید یافته است.

ابوالعردات از ملت‌های عربی خواست تا موضع قاطعی علیه توافق‌نامه‌های عادی‌سازی که خدمات رایگان به اشغالگران صهیونیستی و آمریکا می‌دهند، اتخاذ کنند.

ابوالعردات خاطرنشان کرد که ملت فلسطین پایدار است و هرگز تسلیم نخواهند شد و به مقاومت تا دستیابی به آزادی و استقلال کامل فلسطین ادامه خواهد داد.

اسامه سعد نیز اعلام کرد که فلسطین و ملت فلسطین هرگز شکست نخواهند خورد و ما یقین داریم که ملت فلسطین بر دشمن صهیونیستی پیروز خواهد شد.
ارسال نظرات