۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۶۵۱۱۸

قدرانی جنبش حماس از بیانیه وحدت محور کمیته مرکزی جنبش فتح

قدرانی جنبش حماس از بیانیه وحدت محور کمیته مرکزی جنبش فتح
جنبش حماس بر پایبندی نوارغزه به وحدت ملی و حضور فعال در روند همکاری تمامی طیف های فلسطینی به منظور اجرای هرچه بهتر اهداف و نتایج نشست رهبران گروه های فلسطینی تاکید ورزید.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای مطبوعاتی از موضع گیری جنبش فتح و تاکید این جنبش بر لزوم مبارزه با «معامله قرن» و «طرح الحاق» تقدیر و قدردانی کرد.

جنبش حماس در بیانیه خود بر پایبندی نوارغزه به وحدت ملی و حضور فعال در روند همکاری تمامی طیف های فلسطینی به منظور اجرای هرچه بهتر اهداف و نتایج نشست رهبران گروه های فلسطینی که در تاریخ 3 سپتامبر در بیروت برگزار شد، تاکید ورزید.

این جنبش همچنین اشاره کرد که از طریق توسل جستن به وحدت ملی این امکان وجود دارد تا تمامی توطئه ها و معاملات حیلهگرانه دشمنان فلسطین در هم شکسته شود.

کمیته مرکزی فتح پیشتر و در روز پنجشنبه با برگزاری یک نشست به ریاست «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر پایبندی این جنبش به تمامی توافقات حاصل شده میان رام الله و غزه تاکید کرده بود.
اعضای کمیته مرکزی فتح در جریان نشست اشاره کردند که روند مشارکت ملی در راستای شکست اهداف شوم دشمنان یک گزینه و تصمیم «استراتژیک» و «تغییر ناپذیر» است.

فتح همچنین بر ضرورت مواجهه با طرح الحاق اراضی کرانه باختری و معامله قرن  و عادی سازی رابطه میان رژیم صهیونیستی و حکام خائن عادی ساز  از طریق تقویت مقاومت مردمی و برگزاری انتخابات سراسری بویژه در قدس شرقی تاکید نمود./د102/ف
ارسال نظرات