۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۶۶۵۳۸۸
با کسب درجه علمی پژوهشی ISC؛

انتخاب مقالات طلاب خواهر سمنان در کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه

انتخاب مقالات طلاب خواهر سمنان در کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه
سمنان - معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان از کسب درجه ISC مقالات جمعی از طلاب خواهر دامغان و برگزیده شدن در دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، آی اس سی، پایگاه استنادی جهان اسلام است که توسط مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری شیراز پایه ریزی شده و تا به امروز مجلات چاپ شده در کشور‌های اسلامی را که بامعیار‌ها و استاندارد‌های علمی تعریف شده برای این موسسه منطبق باشند، در خود ایندکس می‌کند.

این پایگاه مجلات و مراکز آموزش عالی موجود در کشور‌های اسلامی را ارزشگذاری و رتبه بندی می‌کند و در حال حاضر بیش از ۵۷ کشور در این پایگاه مشارکت دارند.

پس از پایگاه استنادی ISI که در ایالات متحده آمریکا است و SCOPUS که در کشور هلند واقع شده است؛ ISC سومین نظام استنادی علمی دنیا محسوب می‌شود.

معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان در گفتگو با خبرنگار رسا از کسب درجه ISC مقالات جمعی از طلاب خواهر حوزه علمیه دامغان و برگزیده شدن آن‌ها در دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه خبرداد و گفت: خانم‌ها الهه فؤادیان با پذیرش دومقاله در قالب سخنرانی و چاپ در مجموعه مقالات، نفیسه صادقی پذیرش در قالب پوسترو چاپ در مجموعه مقالات و زینب گیلان پذیرش مقاله در قالب پوستر و چاپ در مجموعه مقالات از جمله این طلاب پژوهشگر هستند.

سمیه سالم، طلاب خواهر، فاطمه سلمانی صلح آبادو، سمیه ابراهیمی و زهرا فرحزاد با پذیرش مقاله در قالب پوستر و چاپ در مجموعه مقالات و زهرا پریمی با پذیرش مقاله در قالب سخنرانی و چاپ در مجموعه مقالات را از دیگر خواهر حوزه علمیه دامغان برشمرد که مقالات آن‌ها در دومین کنفرانس ملی علوم انسانی و توسعه حائز رتبه‌های برتر و درجه ISC شد.

به گفته معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان سمنان در حال حاضر فعالیت‌های پژوهشی در ۱۲ مدرسه علمیه خواهران فعال این استان به عنوان یکی از مهمترین ارکان آموزشی پیگیری می‌شود و مقالات و پژوهش‌های طلاب خواهر این استان بسیاری از رتبه‌های برتر جشنواره علامه حلی را به خود اختصاص داده اند. /۹۷۷//202/خ
جواد رمضانیان
ارسال نظرات