۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۶۵۴۴۳
مسئول حماس:

رژیم صهیونیستی قصد دارد خود را سرور منطقه قلمداد کند

رژیم صهیونیستی قصد دارد خود را سرور منطقه قلمداد کند
عضو دفتر سیاسی حماس فلسطین ضمن انتقاد از عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، گفت که این رژیم در تلاش است تا از نیل تا فرات، مناطق تحت اشغال خود را گسترش دهد.
به گزارش سروس بین الملل خبرگزار رسا، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که هدف از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تسلط بر توانمندی‌های امت اسلامی و غارت منابع آن است.

خبرگزاری «صفا» به نقل از الحیه گزارش داد، رژیم صهیونیستی از عادی‌سازی با کشورهای عربی استفاده می‌کند تا در منطقه گسترش پیدا کند.

وی بر این باور است که این رژیم قصد دارد خود را «سرور» منطقه قلمداد کند و از نیل تا فرات، مناطق تحت اشغال خود را گسترش دهد.

این مسئول حماس ادامه داد، عادی‌سازی خیانت و خنجری در پهلوی ملت فلسطین است، ولی فلسطین و ملت این کشور به مقاومت خود در مسیر آزادسازی ادامه خواهند داد.

الحیه تأکید کرد، فلسطین شکست، عقب‌نشینی و گسترش رژیم صهیونیستی را نمی‌پذیرد و ملت و مقاومت این کشور، مخالف اشغالگری هستند.

وی خاطر نشان کرد، دولت آمریکا در پی گسترش رژیم صهیونیستی در منطقه است و قصد دارد از مشغول بودن امت اسلامی به اختلافات داخلی خود، سوء استفاده کند.

این مسئول حماس تصریح کرد، آمریکا قصد دارد کاری کند که حاکمان کشورهای اسلامی از طریق عادی‌سازی، دست کمک به سمت او دراز کنند.

الحیه بر این باور است که برخی از حاکمان عرب از رهگذر عادی‌سازی در تلاش هستند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین دولت آمریکا را نجات دهند.

وی همچنین گفت: برخی از حاکمان عرب روابط خود را با رژیم صهیونیستیِ بحران‌زده عادی می‌کنند تا حکومت خود را تثبیت کنند».

این مسئول حماس در پایان خاطر نشان کرد، رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل کشور فلسطین و بازگشت آوارگان نیست، بلکه به یهودی‌سازی قدس و مقدسات و قتل و نابودی ادامه می‌دهد و جنایات خود را بیشتر می‌کند.
ارسال نظرات