۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۶۵۷۳۳
از سوی جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین صورت گرفت؛

محکومیت تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا

محکومیت تحریم‌های ضد ایرانی آمریکا
جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین اقدام دیروز آمریکا در اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین اقدام آمریکا در اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم  و با دولت و مردم این کشور ابراز همبستگی کرد.

این گروه فلسطینی در بیانیه‌ای مطبوعاتی که امروز جمعه منتشر کرده، تأکید کرد: «به رغم این تحریم جنایت‌آمیز و تأثیراتی که بر اقتصاد ایران دارد، این کشور می‌تواند در برابر آن‌ها ایستاده و مانع از تحقق اهداف این تحریم‌ها شود که به منظور تضعیف نقش محوری ایران در محور مقاومت و مخالفت با اشغالگری اسرائیلی و طرح‌ها و توطئه‌های آمریکا در منطقه وضع شده است».

جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین تأکید کرد که تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران بخشی از سیاست‌های ثابت آمریکا در برابر همه قدرت‌ها و گروه‌هایی است که مخالف سیاست‌ها و طرح‌های آمریکا در منطقه هستند؛ سیاست‌هایی که در راستای منافع رژیم صهیونیستی است و ترامپ در مقطع کنونی از این تحریم‌ها در راستای تقویت مواضع انتخاباتی خود استفاده می‌کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا پنجشنبه‌شب ۱۸ بانک ایران را تحت تحریم قرار داد. در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا آمده است که این وزارت‌خانه طی رایزنی با وزارت خارجه این کشور نهادهای مالی ایران را برای قرار دادن در لیست تحریم‌ها شناسایی کرده است./د102/ف
ارسال نظرات