۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۶۵۹۲۶
منتظری در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

تحریم‌های بانکی؛ شوآف تبلیغاتی ترامپ برای انتخابات پیش روی آمریکا

تحریم‌های بانکی؛ شوآف تبلیغاتی ترامپ برای انتخابات پیش روی آمریکا
نماینده مجلس به ارتباط تحریم‌های اخیر و انتخابات آمریکا پرداخت و گفت: آمریکا با ایجاد تحریم‌های اخیر می‌خواهد برای انتخابات پیش‌روی خود خوراک تبلیغاتی آماده کند.

غلامرضا منتظری نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به پیشینه دشمنی دشمنان انقلاب اظهار داشت: تجربه تاریخی ملت ایران نشان می دهد که همواره جبهه استکبار روش های مختلفی را برای پیشگیری از صدور انقلاب اسلامی و تحولات علمی، سیاسی و اقتصادی کشور انجام داده است و دشمنی آنان، کار جدیدی نیست و فقط گونه های آن تغییر می کند.

وی با بیان این که تحریم های دشمنان برای تأثیرگذاری بر ملت ایران است، گفت: از روزهای آغازین انقلاب خود را برای شرایط دشوار آماده کرده ایم و باید کماکان این آمادگی را داشته باشیم و این تحریم ها، جولان هایی است که هر از گاهی جبهه باطل از خود نشان می دهد تا بتواند ما را تحت تأثیر قرار دهد.

تحریم ها نشان دهنده اثرگذاری انقلاب در مقیاس بین المللی

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تحریم ها را نشان دهنده حیات مؤثر انقلاب دانست و تصریح کرد: این تحریم ها چند وجه دارد، از یک طرف نشان می دهد که انقلاب اسلامی ایران حیات مؤثری دارد و توانسته اثرات خود را در مقیاس ملی و بین المللی بگذارد؛ هر گاه دشمن به تکاپو می افتد، نشان دهنده حیات و اثربخشی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است.

وی هدف آمریکا از اعمال تحریم ها علیه ایران را ایجاد جو روانی در میان مردم عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: امروز دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته که بتواند یأس را در میان مردم تقویت کند، با این امید که تحریم ها بتواند ضریب اعتماد و امید جامعه را کاهش دهد و در این راستا، گاهی اوقات نسبت به اعمال تحریم ها اقدام می کنند.

منتظری به ارتباط تحریم های اخیر علیه ایران و انتخابات آمریکا پرداخت و اظهار داشت: آمریکا با ایجاد تحریم ها می خواهد برای انتخابات پیش‌روی خود خوراک تبلیغاتی آماده کند و نشان دهد که نسبت به تحولات منطقه و غرب آسیا و به ویژه ایران بی تفاوت نیستند.

وی بر ضرورت افزایش اتحاد داخلی در برابر تحریم ها تأکید کرد و گفت: باید دقت کنیم که انسجام و اتحاد داخلی خود را در قبال دشمنی های دشمنان که مشتمل بر تحریم، ترور، جنگ های اقتصادی و نظامی و نفوذ است، افزایش دهیم.

لزوم معطوف شدن نگاه ها به راهبردهای عزت بخش رهبر معظم انقلاب در برابر تحریم ها

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر اهمیت افزایش اعتماد به امدادهای خداوند در برابر دشمنی دشمنان تأکید و تصریح کرد: برای عبور از پیچ تاریخی پیش‌رو به ویژه جنگ اقتصادی که علیه ما آغاز کرده اند، باید قلمرو نگاه مان را به راهبردهای عزت بخش رهبر معظم انقلاب معطوف کنیم و از سوی دیگر ضریب اعتماد و توکل خود را به امدادهای الهی افزایش دهیم.

وی با اشاره به ضرورت الگو قراردادن حضرت زینب(س) در برابر مشکلات افزود: این که تحریم ها در نوع خود می تواند آثاری داشته باشد، غیر قابل تردید است و اگر تحریم ها اثر نمی گذاشت که صبر معنا پیدا نمی کرد؛ اگر نگاه مان به توکل و سنت های الهی تقویت شود، باید مثل حضرت زینب(س) اعلام کنیم که «و ما رأیت الا جمیلا»؛ این نوع نگاه، اعتقاد راسخ می خواهد.

ملت ایران تحریم ها را همانند خاکریزهای دفاع مقدس فتح خواهد کرد

منتظری با تأکید بر لزوم افزایش آگاهی نسبت به اهداف دشمنان در خود و دیگران، اظهار داشت: باید هوشمندی و آگاهی خود را نسبت به اهداف و شگردهای دشمن افزایش دهیم و دیگران را نسبت به این شگردها مطلع کنیم که چه دسیسه هایی پیش رو است تا اختلاف و سستی در میان ما ایجاد کند.

وی با بیان این که ملت ایران تحریم ها را همانند خاکریزهای دفاع مقدس فتح خواهد کرد، گفت: ملت ایران همانطور که در دوران دفاع مقدس خاکریزهای مختلفی را فتح کردند، به یاری خداوند متعال از این موانع و تحریم های دشمنان نیز عبور خواهیم کرد؛ البته باید صبور بوده و به خدا توکل داشته باشیم و همت کنیم و صرفاً نظاره گر نباشیم./822/ت301/ق

ارسال نظرات