۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۶۶۴۳۷

مجلس یک فوریت طرح حمایت از افشاکنندگان فساد را تصویب کرد

مجلس یک فوریت طرح حمایت از افشاکنندگان فساد را تصویب کرد
نمایندگان مجلس با بررسی طرح حمایت از افشاکنندگان فساد به صورت یک فوریتی موافقت کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با تصویب یک فوریت طرح حمایت از افشاکنندگان فساد با 179 رای موافق، 25 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 235 نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی موافقت کردند.

در جریان بررسی طرح مذکور وکلای مردم در خانه ملت ابتدا با دوفوریت طرح حمایت از افشاکنندگان فساد با 150 رأی موافق، 56 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 237 نماینده حاضر در صحن مخالفت کرده بودند.

روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق طرح مزبور، گفت: هرچند قوه قضائیه تاکنون کارهای مناسبی در زمینه مبارزه با فساد انجام داده و سازمان بازرسی، سامانه ای در این زمینه راه اندازی کرده، اما نمی توان با سامانه و دستورالعمل با فساد مبارزه کرد.

وی در همین رابطه عنوان کرد: در صورتی که از افشاکنندگان فساد حمایت مالی شود، مردم برای گزارش تخلف های مالی تشویق می شوند./998/د102/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مش قربنعلی
Iran, Islamic Republic of
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
از پدری کشاورز-لوله کشی بی سواد تا مجتمع تجاری اوپال تنها با تفکر و فرشتگان
م.. و پسر تازه به دوران رسیده اش ع.. رو سرچ کنید.

فقط بالای ۳۰ فقره سند بنام خودش در سعادت آباد تهران دارد بغیر از اسنادی که بنام پسر و همسرش و وابستگان افراد ذی نفوذ در دستگاههای مختلف بعنوان رشوه انتقال داده ، حسابهای بانکی خود را در داخل کشور خالی و به ارز و سکه تبدیل کرده و در خارج از کشور و در کانادا با پول مردم سرمایه گذاری کرده است.
0
0