۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۶۶۵۶۷
شیخ دقاق مطرح کرد؛

فلسطین؛ مسأله اصلی محور مقاومت

فلسطین؛ مسأله اصلی محور مقاومت
شیخ دقاق در پنجمین مجمع بین المللی بزرگداشت مجاهدین در تبعید، که تحت عنوان (فلسطین و نظام جهانی آینده) در تهران برگزار شد، گفت: مسأله فلسطین مسأله اصلی محور مقاومت است.  
به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، روحانی مطرح بحرینی حجت الاسلام شیخ عبد الله دقاق در پنجمین مجمع بین المللی بزرگداشت مجاهدین در تبعید، که تحت عنوان (فلسطین و نظام جهانی آینده) در تهران برگزار شد، اعلام کرد: مسأله فلسطین مسأله اصلی محور مقاومت است و دولتی که حامی این محور است جمهوری اسلامی ایران است، بنابراین باید ایران مقاومت را برای آزادسازی فلسطین اشغالی حفظ کند.
 
همچنین در این گردهمایی دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی حسین امیر عبد اللهیان حضور داشت و گفت: شکی نیست که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است و این توافقات فقط به افزایش عزم و اراده مقاومت ملت  فلسطین کمک می کند، زیرا امارات و رژیم های سعودی می خواهند راه صهیونیست ها را به منطقه باز کنند و این تهدیدی استراتژیک است که صلح و امنیت منطقه را تهدید می کند.
 
از دیگر شرکت کنندگان این گردهمایی ابراهیم الدیلمی، سفیر یمن در ایران بود که بیان کرد: محور مقاومت در یک مقطع مهم قرار دارد و جمهوری اسلامی در قلب این محور به عنوان ستون خیمه، نقش اساسی برای مقابله با پروژهای صهیونیستی ـ آمریکایی، دارد./ت302/ف
ارسال نظرات