۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۶۶۶۸۳۰

واکنش انصارالله یمن به سازش میان سودان و رژیم صهیونیستی

واکنش انصارالله یمن به سازش میان سودان و رژیم صهیونیستی
دفتر سیاسی انصارالله یمن اقدام شورای انتقالی سودان در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دفتر سیاسی انصارالله یمن اقدام شورای انتقالی سودان در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

دفتر سیاسی انصارالله با صدور بیانیه ای نوشت: «دستان رژیم‌های مجرم عربی که تاکنون با طمع ورزی های رژیم غاصب صهیونیستی همراهی کرده و مقدس‌ترین مسئله جهان اسلام را به ارزان‌ترین قیمت فروخته اند، برای ملت‌هایشان و در منطقه رو شده است».

در ادامه این بیانیه آمده است: «رژیم‌های دست نشانده ای همانند امارات، بحرین و سودان که از دشمن در مقابل امت اسلامی و عربی حمایت کردند و کرامت آن (امت) را به بهای ناچیزی فروختند، هیچ منفعتی جز دریافت خسارت و ننگ به خود نخواهند دید».

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: «اگرچه امروز این رژیم‌های خائن عربی با دشمن صهیونیستی روابطشان را عادی کرده اند و سرپرستی اشان را به آمریکا و رژیم صهیونیستی سپرده اند، اما ملت‌های آنها اهمال در رسیدگی به قضیه فلسطین را نخواهند پذیرفت و به رد عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی ادامه خواهند داد و نقض آشکار حقوق ملت فلسطین را نخواهند پذیرفت».

پیشتر یک مقام سودانی که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد که سودان به زودی عادی سازی روابط خود با تل آویو را در پی حذف نام این کشور از فهرست سیاه آمریکا، اعلام می کند.

گفته می شود که «عبدالله حمدوک» نخست وزیر شورای انتقالی سودان موافقت اولیه خود با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرده است.

رادیوی رژیم صهیونیستی نیز پیشتر از سفر هیأتی رسمی به سودان خبر داده و گفته بود که این سفر به منظور زمینه‌سازی برای اعلام عادی سازی روابط میان دو طرف انجام شده است.
ارسال نظرات