۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۶۷۴۲۶

برنامه پیاده روی پیروان ادیان تایلند در معرفی ظرفیتهای دینی برای صلح

برنامه پیاده روی پیروان ادیان تایلند در معرفی ظرفیتهای دینی برای صلح
گروه راهبان بودایی برای صلح جهانی این بار برنامه جدیدی با نام "باهم قدم بزنیم تا صلح را بیابیم " را با حضور تمامی ادیان برگزار خواهند کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، گروه راهبان بودایی برای صلح جهانی با برگزاری برنامه های متنوع خصوصا پیاده روی های مسالمت آمیز در کشورهای لائوس، ویتنام، ژاپن، ایالات متحده، میانمار، هند، ترکیه، پاکستان داشته اند این بار برنامه جدیدی با نام "باهم قدم بزنیم تا صلح را بیابیم " را در تایلند با مشارکت رهبران تمامی ادیان بودیسم ، مسیحیت ، اسلام ، هندوئیسم و سیک برگزار خواهند کرد.

به گزارش رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند،در این کمپین که با هدف پیروی جامعه از آموزه دین برای کمک به درک همکاری بین ادیان و ناکارآمدی مادیات برگزار میگردد، این افراد مسافتی بالغ بر 40 هزار کیلومتر خواهد بود، و به بازدید از شهرها و دیدار افراد با ادیان مختلف پرداخته و آنها را با آموزه های دینی آشنا خواهند نمود. این برنامه پیاده روی از غربی ترین نقطه تایلند آغاز و به سمت شرقی ترین نقطه کشور ادامه خواهد یافت.
 
رایزنی فرهنگی ایران در تایلند نیز گفت: این گروه از تمامی پیروان و رهبران ادیان خواسته تا در میان مسیر نیز در این پیاده روی به این گروه بپیوندند. این طرح از طرف تمامی رهبران ادیان تایلند، مورد استقبال قرار گرفته و آقای ابراهیم وان که به نمایندگی از مسلمانان در این کمپین حاضر شده است، افزود : هدف از این پروژه آشنایی هر چه بیشتر پیروان ادیان مختلف و انتقال آموزه های مثبت ادیان به همدیگر برای داشتن زندگی مسالمت آمیز در کنار هم خواهد بود. 
ارسال نظرات