۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۶۸۱۱۷
با حضور مدیر حوزه علمیه استان؛

طلاب برگزیده دوره پژوهشی تابستانه حوزه علمیه مازندران تجلیل شدند

طلاب برگزیده دوره پژوهشی تابستانه حوزه علمیه مازندران تجلیل شدند
مازندران - طلاب و اساتید برگزیده در دوره پژوهش تابستانه حوزه علمیه مازندران امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، طلاب و اساتید برگزیده در دوره پژوهش تابستانه حوزه علمیه استان امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی تجلیل شدند.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در این نشست با بیان این که در دوره پژوهش تابستانه حدود 50 نفر از طلاب و اساتید مدارس علمیه استان شرکت کردند، افزود: از این تعداد شش نفر طلاب شرکت کننده در این دوره پس از شرکت در آزمون توانستند امتیازهای لازم را کسب کنند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تقویت پژوهش در حوزه یکی از الزامات مهم در فعالیت های علمی حوزه است، خاطرنشان کرد: رشد علمی حوزه در گرو تقویت فعالیت های پژوهشی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین نشست های علمی به رونق پژوهش در سطح مدارس علمیه کمک خواهد کرد، ادامه داد: اگر روحیه تحقیق و پژوهش در میان طلاب مدارس علمیه تقویت شود به طور حتم شاهد گسترش فعالیت های پژوهشی در سطح حوزه خواهیم بود.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که یکی از برنامه های مهم این معاونت تقویت مهارت های پژوهشی در میان طلاب حوزه است، تصریح کرد: اگر یک طلبه مهارت های لازم برای پژوهش را فرا گیرد، مسیر برای تقویت فعالیت های پژوهشی هموار خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که فعالیت های پژوهشی در حوزه وارد فصل جدیدی شده است، ادامه داد: رویکرد امروز حوزه های علمیه تربیت و پرورش طلابی نخبه، پژوهشگر و مهذب است.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری موفق جشنواره های استانی علامه حلی در مازندران اشاره کرد و گفت: استقبال مناسب طلاب در سال های اخیر از برگزاری این جشنواره نشان دهنده علاقه طلاب به پژوهش و تحقیق است.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که آموزش در حوزه باید پژوهش محور شود، تصریح کرد: به طور حتم رشد و رونق فعالیت های پژوهشی در سطح مدارس علمیه به تقویت جایگاه علمی حوزه خواهد انجامید.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که فعالیت های علمی حوزه بدون توجه به پژوهش و تحقیق تکمیل نخواهد شد، بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت رونق فعالیت های پژوهشی در حوزه به کار گرفته شود./950/پ210/ب1

ارسال نظرات