۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۶۸۴۳۱

ادای دین به حضرت معصومه

ادای دین به حضرت معصومه
نویسنده کتاب دختر ماه اظهار داشت: این کتاب در واقع عرض ارادتی بود به کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و من در نیت خودم این را مد نظر داشتم.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، ویژه برنامه نقد و بررسی کتاب دخترماه روایتی داستانی از زندیگی حضرت فاطمه معصومه(س) به قلم سارا عرفانی، همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی امروز یکشنبه 25 آبان ماه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) کتابخانه فاطمی، سالن حضرت خدیجه(س) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام دکتر ابوالفضل هادی منش و حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری به عنوان ناقد کتاب حضور داشته و به نقد این کتاب پرداختند و خانم سارا عرفانی نویسنده این کتاب به نقد های انجام شده پاسخ داد.

در این مراسم خانم سارا عرفانی، نویسنده این اثر با اشاره به کتاب دختر ماه اظهار داشت: این کتاب در واقع عرض ارادتی بود به کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و من در نیت خودم این را مد نظر داشتم.

نویسنده کتاب دختر ماه ضمن پذیرفتن برخی اشکالات ناقدان به این کتاب گفت: متأسفانه متولی این کتاب که پیشنهاد این کتاب را به من داد دست بنده را در ضمن کار خالی گذاشت و من کارشناسی در کنارم نداشتم هر چند که در ادامه خودم آن را در اختیار چند کارشناس دینی گذاشتم و نظرات آنها را در کار استفاده کردم.

وی در ادامه ضمن مفید بودن نقد جلسه کتاب گفت: به نظر بنده ای کاش جلسه نقد کتاب قبل از چاپ کتاب صورت پذیرد، زیرا این کار موجب قوام و محکم شدن اثر می شود.

خانم سارا عرفانی با اشاره به کار کتاب برای نوجوان اظهار داشت: این کتاب اولین کار بنده برای حوزه نوجوانان بود و من برای آنکه فهم نوجوان و مخاطب 9 ساله و 10 ساله را داشته باشم مجبور بودم به بحث حدیثی وارد نشوم و جنبه های زبانی این کتاب را ساده و در فهم نوجوان قرار دهم./826/

ارسال نظرات