۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۶۸۵۲۲
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی:

درگذشت حجت الاسلام اژه‌ای ضایعه مولمه و ثلمه جبران ناپذیر است

درگذشت حجت الاسلام اژه‌ای ضایعه مولمه و ثلمه جبران ناپذیر است
رییس سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی رحلت نماینده امام خمینی(رہ) و مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی در اروپا و آمریکا را تسلیت گفت۔

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی درگذشت جواد اژه‌ای، نماینده امام خمینی(رہ) و و مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی در اروپا وآمریکا را ضایعه مولمه و ثلمه جبران ناپذیر دانست۔

متن پیام  به این شرح است:

انا لله وانا الیه راجعون

رحلت جانگداز حجت الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای، نماینده حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری دام ظله العالی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ایرانی در اروپا وآمریکا، ضایعه مولمه و ثلمه جبران ناپذیر است. ایشان در طول عمر خویش همواره در خدمت جامعه دانشگاهی بود و چه پیش از انقلاب وچه پس از انقلاب همواره در مسیر خدمت گام برداشت. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در کسوت وزیر بهزیستی خدمات ارزشمندی برای مددجویان انجام داد و نیز در تربیت دانش آموزان در سالیان مسئولیتش در سمپاد، کوشید تا نسل جوان را دلسوزانه حمایت کند و همچنین همواره حامی و ملجا دانشجویان عزیز ایرانی در اروپا و آمریکا بود. در مکتب شهید بهشتی (ره) مدارا و انصاف و شکیبایی آموخت و اکنون به برادر شهیدش پیوست. خداوند اعلی ایشان را قرین رحمت واسعه خود گرداند و به بازماندگان و دوستداران ایشان صبر واجر عنایت کند.

روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

/۹۸۸/

ارسال نظرات