۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۶۸۶۹۰
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان تأکید کرد؛

سران خائن عرب؛ عامل انحطاط مسلمانان

سران خائن عرب؛ عامل انحطاط مسلمانان
روحانی شیعه پاکستانی در واکنش به برقراری روابط دوستانه کشورهای عربی با اسرائیل غاصب، گفت: سران خائن عرب عامل سقوط و انحطاط مسلمانان در زمان حاضر هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، برقراری روابط دوستانه کشورهای عربی با اسرائیل غاصب را خیانت و عامل انحطاط و سقوط مسلمانان در زمان حاضر دانست.

وی با اخطار به کسانی که در لباس ظاهری اسلام حمایت رژیم غاصب صهیونیستی را در دستور کار خود قرار داده اند، گفت: این افراد را جهان اسلام به عنوان خائنین ملت یاد خواهد کرد.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان این که برقراری روابط دوستانه بین امارات و دیگر کشورهای عربی، به ضرر جهان اسلام است، تاکید کرد: سران کشورهای خلیج، نقش سربازان اسرائیل را ایفا کرده اند.

وی افزود: دولتمردان مسلمان منافع یهود و نصاری را بر منافع ملت های مسلمان ترجیح دادند که این خلاف آموزه های اسلامی و دستورات قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با تاکید بر این که عامل سقوط و زوال جهان اسلام، سران مرتجع جهان عرب هستند که برای حفظ قدرت و دولت، به برده استکبارجهانی تبدیل شده اند، ابراز داشت: سکوت جهان اسلام دربرابر اقدامات خیانتکارانه جهان عرب جایز نیست.

وی افزود: جهان در حال تبدیل شدن به بلوک های مختلف است و کشورهای عربی با برقراری ارتباط دوستانه با اسرائیل در بلوک قدرت های استکباری قرار دارند./988/

ارسال نظرات