۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۶۸۸۷۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

گسترش دولت الکترونیک در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضروری است

گسترش دولت الکترونیک در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضروری است
حجت‌الاسلام و المسلمین شاهرخی بر ضرورت همکاری مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: راه اندازی دولت الکترونیک و ارتقای خدمات در این زمینه ضروری است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت:  با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان، امروزه ویروس کرونا تمام جهان، کشور و استان ما را  همچنان به خود مشغول کرده بر همین اساس برای کنترل بیماری نیازمند همکاری مردم هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت رعایت دستور العمل های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تأکید کرد و افزود: عدم حضور در اجتماعات امری ضروری است و باید در همین راستا تلاش همگانی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا صورت گیرد.

وی با تأکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک عنوان داشت: گسترش دولت الکترونیک از جهت کمیت و کیفیت می تواند در قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس بسیار مؤثر باشد، در همین راستا دستگاه های دولتی و غیر دولتی باید در راه اندازی دولت الکترونیک تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه کادر درمان استان جهاد گونه در حال خدمت به بیماران هستند، عنوان داشت: حمایت مادی، معنوی و به کارگیری مدیریت پرداخت عادلانه در مطالبات به نحوی مبتنی بر سختی کار و میزان ارتباط با بیماران کرونایی می تواند انگیزه بیشتری در میان کادر درمان جهت خدمت به بیماران ایجاد کند.

وی بیان کرد: پیگیری بی وقفه و مستمر در درون و بیرون از دانشگاه علوم پزشکی جهت جذب خیران و نیکوکاران در راستای خرید تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونا امری است که باید ادامه پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر مدیریت در حفظ تجهیزات موجود در بیمارستان ها خاطرنشان کرد: آموزش و اطلاع رسانی مستمر به طبقات و مشاغل مختلف با استفاده از ظرفیت بسیجیان دانا، آگاه و مشارکت عمومی به طور یقین در پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مؤثر است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات