۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۶۹۲۴۶
امام جمعه دامغان خبر داد؛

اهدای بسته‌های معیشتی و جهیزیه در مرحله جدید رزمایش مواسات دامغان

اهدای بسته‌های معیشتی و جهیزیه در مرحله جدید رزمایش مواسات دامغان
امام جمعه دامغان گفت: در مرحله جدید رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه،۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان،۵۷ دستگاه تبلت به دانش آموزان و هفت سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، با اشاره به اقدامات بسیار خوب صورت گرفته از سوی قرارگاه رزمایش مساوات و همدلی شهرستان دامغان از روزهای نخست رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این زمینه و آغازین روزهای شیوع کرونا، اظهار داشت: تا پیش از اجرای این مرحله رزمایش به همت سپاه و بسیج، کمیته امداد و بهزیستی، مراکز نیکوکاری و خیران و ...، بیش از 24 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی با بیان اینکه قریب به شش هزار خانواده نیازمند در سطح شهرستان دامغان به همت پایگاه های بسیج، مراکز نیکوکاری و دیگر نهادهای ذیربط شناسایی شده اند، خاطرنشان کرد: با آغار مرحله جدید رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه همزمان با پنجم آذرماه توزیع دو هزار بسته معیشتی شامل گوشت، برنج، مرغ، روغن، سویا، رب، ماکارونی و حبوبات آغاز شده که ارزش هر بسته 300 هزارتومان می باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه استان سمنان افزود: همچنین با توجه به مجازی شدن آموزش در ایام شیوع کرونا و شناسایی بیش از ۴۰۰ دانش آموز نیازمند ناتوان از تأمین گوشی و تبلت، تاکنون ۵۷ تبلت با همیاری خیران از سوی سپاه ناحیه دامغان و قرارگاه مواسات و همدلی به این دانش آموزان اهداء شده و ۵۰ عدد تبلت نیز به مناسبت هفته بسیج اهدا می‌شود.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: در راستای کمک به زوج های جوان کم برخوردار هفت سری جهیزیه هر یک شامل 16 قلم کالا و به ارزش بیش از 25 میلیون تومان (مجموعا 175 میلیون تومان) به همت سپاه ناحیه دامغان و قرارگاه مواسات و همدلی به زوج های جوان واجد شرایط تقدیم شد./977/
جواد رمضانیان
ارسال نظرات