۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۶۹۴۰۳
آیت الله سعیدی:

ترور شهید فخری زاده بیانگر به بن بست رسیدن توطئه‌های استکبار جهانی است

ترور شهید فخری زاده بیانگر به بن بست رسیدن توطئه‌های استکبار جهانی است
آیت الله سعیدی با صدور پیام تسلیتی در پی شهادت فخری زاده تأکید کرد که این گونه جنایات بیانگر به بن بست رسیدن توطئه‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی، در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای شهید فخری زاده  پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است؛ 

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

ترور کور دانشمند پرافتخار هسته ای  شهید دکتر محسن فخری زاده، که عمر پربرکت خود را در راه دفاع از انقلاب و  اقتدار هسته ای و موشکی ایران اسلامی گذراند، موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام غیرانسانی و مغایر با اصول انسانی و بین المللی را به همراه داشت.

این گونه جنایات بیانگر به بن بست رسیدن توطئه های استکبار جهانی ومولود نامشروعش  رژیم صهیونیستی است که  انشاءالله اضمحلال ونابودی را به همراه خواهد داشت. 

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مرد بزرگ خدمت مقام معظم رهبری مدظله العالی.خانواده ایشان، جامعه علمی ومردم شهید پرور شهرکریمه اهل بیت(س) برای آن شهید والامقام علو درجات را از خداوند متعال مسئلت دارم.

در پایان از مسئولان حفاظت قاطعانه می خواهیم که قبل از وقوع این حوادث تاسف بار حفاظت از این شخصیت های  سرمایه ای نظام را بیشتر وفنی تر کنند

/998/د102/ب1

ارسال نظرات