۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۶۹۵۰۵
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق:

مردم خواستار پاسخی دندان شکن به دشمن هستند

مردم خواستار پاسخی دندان شکن به دشمن هستند
مدیر حوزه علمیه تهران با بیان اینکه مردم خواستار پاسخی دندان شکن به دشمن هستند، گفت: صحبت کردن از مذاکره پایمال کردن خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد تأسیس بسیج روز گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور تعداد معدودی از مدیران مدارس علمیه و فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت مدارس علمیه استان تهران به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات غدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت الله صدیقی رییس شورای هماهنگی بسیج حوزه علمیه، حجت الاسلام صمد بهرامی مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، حجت الاسلام علی پناهی مسؤول بسیج طلاب استان تهران و دیگر مسؤولان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادیق نائب رییس شورای هماهنگی بسیج طلاب و مدیر حوزه علمیه استان تهران ضمن گرامیداشت هفته بسیج، گفت: شهید فخری زاده با شهادت خود اثبات کرد مذاکره با ایادی کفر جواب نمی دهد.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با استناد به قرآن کریم، عنوان کرد: براساس آیات الهی دشمن هرگز بر عهد و پیمان خود باقی نمی ماند؛ مسؤولان باید بدانند که امروز صحبت کردن از مذاکره پایمال کردن خون شهدا است.

ححت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق محافظت از سرمایه های عظیم علمی را یکی از مهمترین وظایف مسؤولان دانست و گفت: از جان دانشمندان باید محافظت شود و مردم خواستار پاسخی دندان شکن به این اقدام تروریسی هستند.

وی بیان داشت: امروز برخی از سنگرها عوض شده و بسیاری از امور از حضوری به مجازی تغییر یافته اما نباید میدان را خالی کرد و به دشمن فرصت توطئه داد؛ با توجه به شرایط موجود مدارس علمیه تهران به فعالیت خود را به صورت مجازی و از راه دور ادامه می دهند و تعطیل نیستند بلکه فعالیتشان دو چندان شده است.

یادآور می شود در پایان از سه مدیر حوزوی بسیجی جهادگر تقدیر به عمل آمد./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات