۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۶۹۵۰۷
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا:

حوزه های علمیه هویت فراموش شده نسل جوان را احیا کنند

حوزه های علمیه هویت فراموش شده نسل جوان را احیا کنند
حجت الاسلام صمدی با بیان اینکه حوزه های علمیه هویت فراموش شده نسل جوان را احیا کنند، گفت: مردم از طلاب توقع طلبگی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صمد بهرامی مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، روز گذشته در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد تأسیس بسیج که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور تعداد معدودی از مدیران مدارس علمیه و فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت مدارس علمیه استان تهران به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات غدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران برگزار شد، گفت: دوران طلبگی از الطاف الهی است که باید آن را شاکر بود.

وی با تاکید بر اینکه طلاب باید به وظیفه خود خوب عمل کنند، اظهار داشت: مردم امروز از آنها توقع طلبگی دارند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث رونق منابر شد، عنوان کرد: طلاب باید از فرصتهای طلایی انقلاب برای رسیدن به آرمان های آن به خوبی استفاده کنند.

حجت الاسلام بهرامی با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه امروز باید دغدغه فرهنگی داشته باشند، گفت: ارتباط با جوانان نکته بسیار مهمی است که حوزه های علمیه باید هویت فراموش شده نسل جوان را احیا کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه های فکر و اندیشه، اخلاق و معاشرت باید با جوانان هم اندیشی کرد، نباید از خودمان غافل شویم و باید اهل خودسازی و تهذیب نفس باشیم./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات