۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۶۹۵۶۶
امام جمعه ملبورن استرالیا مطرح کرد؛

آمریکا؛ اساس‌ ترور و خشونت در دنیا

آمریکا؛ اساس‌ ترور و خشونت در دنیا
امام جمعه ملبورن استرالیا سیاست ھای خشونت آمیز آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و گفت: آمریکا؛ اساس‌ ترور و خشونت در دنیا است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در سخنانی آمریکا را اساس خشونت و هرج و مرج در دنیا دانست.

وی با تاکید به این که مبارزہ با دشمنان جھان اسلام فقط با اتحاد و همدلی مسلمانان امکان دارد، گفت: شعار اتحاد اسلامی میراث گرانبھای امام راحل است، تا جبهه ملت‌های مسلمان علیه دشمنان مشترک، مستحکم باشد.

امام جمعه ملبورن استرالیا با تاکید بر این که اگر فرمایشات امام خمینی(ره) را مطالعه کنیم به این واقعیت خواهیم رسید که اتحاد شیعه و سنی یعنی نابودی دشمنان به ویژه از بین رفتن رژیم صهیونیستی است و این یک واقعیت انکار ناپذیر است، افزود: ھرکدام از شیعه و سنی اگر یک سطل آب روی این رژیم ناپاک بریزند، این رژیم در آب غرق خواهد شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها از ترس قدرت ایران و صدای رسای این کشور ترور، اقدامات ضدانسانی و ترفند تحریم را به دست گرفتند و ایران را هدف ھجمه ظالمانه خود قرار دادند اما پس از گذشت چھل سال ھنوز ھم به اھداف شوم خود نرسیدہ اند۔

حجت الاسلام اشفاق وحیدی با اشارہ به این که امروز آمریکا در نزد جهانیان به ویژه ملت‌های منطقه بی آبرو شده است، ابراز داشت: وقت آن رسیده است که سران کشورهای منطقه از جمله دولت‌های عرب و مسلمان، دوست را از دشمن تشخیص دهند.

وی در آخر خیانت امارات و بحرین به فلسطین و برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و گفت: حاکمان عربی با این اقدام خود به خون شهدای مقاومت، فلسطین و آرمان‌های امت اسلامی خیانت کردند./988/

ارسال نظرات