۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۶۹۷۷۴
امام جمعه کانبرا استرالیا:

سازمان ملل جلوی سرکوب و کشتار در یمن، فلسطین و کشمیر را بگیرد

سازمان ملل جلوی سرکوب و کشتار در یمن، فلسطین و کشمیر را بگیرد
حجت الاسلام اشفاق وحیدی خطاب به اعضای سازمان ملل، گفت: جلوی سرکوب و کشتار در یمن، فلسطین و کشمیر را بگیرید.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا در خطبه‌های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته، خواستار جلوگیری سرکوب و کشتار در یمن، فلسطین و کشمیر شد.

وی کشتار انسان های بی گناه را در گوشه و کنار جهان به شدت محکوم کرد و افزود: اسرائیل و توطئه های استعماری آن عامل عملیات تروریستی ایران، عراق و سوریه است.

امام جمعه کانبرا استرالیا خواستار حمایت از جنبش های بیداری در جهان اسلام شد و ابراز داشت: سازمان ملل و سایر نهادهای بین المللی برنامه های خود را فراتر از دین تدوین و برای امنیت جهانی برنامه مناسبی تهیه کنند.

وی خواهان برقراری امنیت پیروان سایر مذاهب، مسلمان و غیر مسلمان شد و اظهار داشت: قدرت هایی که امنیت جهان را نشانه گرفته اند و در بی ثباتی ملت ها دست دارند تحریم شوند و در دادگاه بین المللی محاکمه گردند.

این روحانی استرالیایی در ادامه خطبه های جمعه خود برای حفظ دین و تدین مردم را به تقوای الهی و تقرب خداوند توصیه کرد و گفت: اساس مشکلات جامعه بشری جهالت و لاعلمی از آموزه های دین است، لذا در ترویج علوم محمد و آل محمد هرچه بیشتر تلاش کنیم.

وی با بیان این که اساس بی کاری، فقر و افلاس، گرانی، فرقه گرایی و تروریسیم، بی توجهی دولت ها و سران کشور به خواسته های مردم است، تاکید کرد: مردم مستأصل شده اند و آن زمان دور نیست که اگر سران کشورها روش کاری خود را تغییر ندهند و سیاست ها را تبدیل نکنند، مردم بیدار امور کشورها را به دست خواهند گرفت و آنان را به پای محاکمه کشانده به سزای اعمال شومشان خواهند رساند./988/

ارسال نظرات