۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۷۰۰۱۸
از سوی اداره اوقاف استان تهران صورت می پذیرد؛

اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی به منظور رسیدگی به نیازمندان

اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی به منظور رسیدگی به نیازمندان
عبداللهی از برگزاری هفتمین دوره جشنواره وقف چشمه همیشه جاری خبرداد و گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی به منظور رسیدگی به نیازمندان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجتبی عبداللهی رییس اداره اوقاف استان تهران، امروز در نشست خبری که در همین اداره برگزار شد از برگزاری هفتمین دوره جشنواره وقف چشمه همیشه جاری خبرداد و گفت: این جشنواره با بهره گیری از ابزار هنر در قالب عکس، خوشنویسی، کتابخوانی و هنرهای تجسمی با هدف آشنایی بیشتر مردم با موضوعات وقف و ترویج این فرهنگ در جامعه صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه بخش فضای مجازی این جشنواره به استان تهران واگذار شده است، ادامه داد: علاقمندان می توانند طرح های خود را تا فروردین سال 1400 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، داوری آثار خردادماه توسط داوران انجام می شود.

رییس اداره اوقاف استان تهران درخصوص موضوعات آثار، عنوان کرد: کسانی که در عرصه وقف در فضای مجازی فعالیت داشته اند می توانند در این جشنواره با موضوعاتی چون ارتباط مردم و جامعه با سنت حسنه وقف، وقف برای قرآن، وقف و امامزادگان و بقاع متبرکه، وقف وگردشگری، وقف و سلامت، وقف و سبک زندگی و ... شرکت کنند.

عبداللهی درباره جوایز این جشنواره، گفت: در فضای مجازی به نفرات برتر که در سه بخش تارنما و وبلاگ، کانال، گروه و صفحه مجازی و بازی و نرم‌افزار فعالیت داشتند به ترتیب به نفرات اول 6 میلیون تومان، نفرات دوم 4 میلیون تومان و نفرات سوم 2 میلیون تومان جایزه نقدی به همراه دیبلم افتخار و تندیس جشنواره اعطا می شود.

وی به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی از ابتدای آذر ماه اشاره کرد و ادامه داد: این طرح تا نیمه های دی ماه ادامه خواهد داشت. در این طرح بسته های معیشتی، غذای گرم، وسایل گرمایشی و غیره بین مردم نیازمند و آسیب دیده توزیع می شود./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات