۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۷۰۲۱۴
حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم:

همگان باید به مسئولیت خود در حفظ پیروزی بزرگ بر داعش عمل کنند

همگان باید به مسئولیت خود در حفظ پیروزی بزرگ بر داعش عمل کنند
رهبر جریان حکمت ملی عراق در سالروز پیروزی بر داعش در این کشور، تأکید کرد: همگان باید به مسئولیت خود در حفظ پیروزی بزرگ بر تروریسم تکفیری در عراق عمل کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق سخنانی را در سالروز پیروزی بر داعش در این کشور، مطرح کرد. وی گفت: هر ساله در دهم دسامبر شاهد جشن ملی و بزرگ عراق در بیرون راندن تروریست‌ها و درهم شکستن قدرت آنها به دست مَردانی هستیم که به ندای وطن و فتوای مرجعیت عالی‌قدر لبیک گفته و به میدان نبرد شتافتند.

بر اساس این گزارش، وی تأکید کرد: در شرایط کنونی به منظور استحکام‌بخشی به طرح‌های امنیتی و خشکاندن منابع فکری و مالی تروریسم، همه باید به مسئولیت خود در حفظ این پیروزی عمل کنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه سخنان خود با اشاره به ویرانی‌های حاصل از سیطره داعش بر برخی از نقاط عراق، بر لزوم بازسازی شهرهای آزاد شده تأکید کرد. وی یادآور شد که شرایط باید به گونه‌ای رقم بخورد که تمامی آوارگان به خانه و کاشانه خود بازگردند.

در روز ۱۰ دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی بود که پیروزی نهایی بر تروریسمِ تکفیری داعش در عراق اعلام شد. مردم عراق هر ساله در چنین روزی یاد و خاطره شهدای خود را که در نبرد با تروریست‌های داعش مشارکت داشتند، گرامی می‌دارند./۹۸۸/

منبع: الفرات نیوز

ارسال نظرات