۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۷۰۲۲۲
فقیه بصیر؛

آیت الله یزدی یکی از چهره های تابناک و پشتوانه های استوار انقلاب اسلامی بود

آیت الله یزدی یکی از چهره های تابناک و پشتوانه های استوار انقلاب اسلامی بود
حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور به مناسبت ارتحال مرحوم آیت الله یزدی پیام تسلیتی صادر و تأکید کرد: آیت الله یزدی یکی از چهره های تابناک و پشتوانه های استوار انقلاب بود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه های علمیه خواهران به مناسبت ارتحال عالم مجاهد و پارسا مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد یزدی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص)

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

ارتحال فقیه مجاهد و عالم انقلابی و بصیر آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی رضوان الله تعالی علیه مایه تأسف و تاثر شدید همه ارادتمندان مکتب اهل بیت علیهم السلام و مردم انقلابی شد.

آن عالم انقلابی و مخلص بحق یار صدیق حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و مقام معظم رهبری مدظله العالی بود.

خدمات آن فقید که یکی از چهره های تابناک و پشتوانه های استوار انقلاب اسلامی بود در مسند های گوناگون حوزوی، علمی و فرهنگی، شورای نگهبان، خبرگان رهبری، شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ماندگار و فراموش ناشدنی است.

شجاعت و خستگی ناپذیری ایشان قبل از انقلاب در برابر رژیم منحوس پهلوی و بعد از پیروزی انقلاب در برابر انحرافات و بصیرت و آگاهی سیاسی و مهمتر از همه فضیلت های اخلاقی و روح انقلابی ایشان برای همگان مخصوصا طلاب عزیز الهام بخش و درس آموز خواهد بود.

حوزه های علمیه خواهران پشتیبانی و مجاهدت ها  و دغدغه های علمی و فرهنگی، صداقت در گفتار و کردار، ثبات قدم آن فقید سعید را  فراموش نخواهد کرد.

اینجانب به نیابت از خانواده بزرگ حوزه های علمیه خواهران ارتحال و فقدان آن اندیشمند و عالم ربانی و مجاهد بصیر را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم، حوزه های علمیه ملت شریف و انقلابی و بیت معظم تسلیت و تعزیت عرض می کنم و علو درجات، رضوان الهی و حشر با اولیای الهی و شهدای سرافراز را برای ایشان و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم از خداوند مهربان خواستارم.

عبدالکریم بهجت پور؛ مدیر حوزه های علمیه خواهران

ارسال نظرات