۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۷۰۴۵۲
حجت الاسلام والمسلمین محبی با تأکید بر بی فایده بودن مذاکره:

راهکار دولت برای حل مشکلات، همکاری با قوا و عمل به سخنان رهبری باشد

راهکار دولت برای حل مشکلات، همکاری با قوا و عمل به سخنان رهبری باشد
استاد حوزه گفت: دولت به جای پرداختن به مذاکره در ماه های پایانی عمر خود به همکاری با قوای دیگر برای حل مشکلات مردم بپردازد و رهنمودهای رهبری را در دستور کار قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین علی محبی اشنی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با اشاره مسائل معیشتی مردم، گفت: در زمان های مختلفی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان صحنه های مختلفی را ایجاد کردند تا در مقابل نظام و انقلاب بایستند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی با تقدیم شهدای بسیار پیروز شدیم و بعد از آن با یک دشمن خونخوار به نام داعش به مقابله برخاستیم که این بار هم پیروزمندانه از پس این دشمن نیز برآمدیم و البته این پیروزی را مدیون شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی و شهدای مدافع حرم هستیم.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین اظهار داشت: در حال حاضر در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط موجود مدام از اقتصاد مقاومتی سخن می گویند و مراجع بزرگوار نیز با توجه به شرایط جنگی موجود و از سر همدردی با مردم خواستار مدیریت صحیح در عرصه اقتصاد هستند.

وی بیان داشت: مایحتاج مردم در کشور اعم از برنج، گندم، روغن و دیگر نیازمندی ها موجود است، با این حال شاهد افزایش قیمت ها هستیم و این به مدیریت غلط برمی گردد و رفع این معضلات نیازمند مدیریت قوی است.

حجت الاسلام والمسلمین محبی ادامه داد: این درست است که مردم ما مقاومند اما باید سیاست هایی به کار بسته شود و مسؤولان از ایده های کارشناسان بهره ببرند و از فشار بر مردم کاسته شود و این نیازمند به کار بستن روحیه بسیجی و الگوگیری از شهدایی چون سلیمانی ها است.

وی اظهار داشت: تحریم در مشکلات اقتصادی مؤثر است اما این مشکل اصلی نیست و مشکل اساسی مدیریت ناصحیح است و گاهی شاهدیم اظهار نظر نابجای یک مدیر باعث بالا رفتن قیمت ها می شود بنابراین باید به مدیریت درست از منابع خدادای بهره بگیریم و مشکلات را رفع کنیم.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: تولید، جایگاه راهبردی در حل مسائل اقتصادی دارد و رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال ها به دنبال حمایت از تولید و تولیدکنندگان هستند، بنابراین باید دولت از تولیدکنندگان حمایت کند تا این معضلات کمتر ایجاد شود. دولت به جای مذاکره 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان داشت: گرچه ما از شکست ترامپ خوشحالیم اما در عین حال اینکه چه کسی رییس جمهور آمریکا باشد برای ما تفاوتی ندارد و دولت به جای پرداختن به مذاکره در ماه های پایانی عمر خود به همکاری با قوای دیگر برای حل مشکلات مردم بپردازد و رهنمودهای رهبری را در دستور کار خود قرار دهد./1399/ت302/ب1

ارسال نظرات