۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۷۰۵۴۵
مدیر حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت کارشناسان دینی در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی

ضرورت استفاده از ظرفیت کارشناسان دینی در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی به نقش روحانیت و کارشناسان حوزه در عرصه اجتماعی اشاره کرد و گفت: بهره مندی از این ظرفیت در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی و مالی مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، صبح امروز در دیدار با دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی لرستان که در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد، گفت: مبارزه با فساد اقتصادی عاملی مهم در رشد و توسعه کشور است.

مدیر حوزه علمیه لرستان تشکیل قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی را اقدامی مناسب در جهت امیدبخشی به جامعه و تحولی اساسی در مبارزه با مفاسد خواند و افزود: امید است در سایه فعالیت های این ستاد امید در جامعه تقویت شود.

وی در ادامه از حوزه علمیه به عنوان نهادی دینی و مردمی یاد کرد و ادامه داد: دغدغه اصلی حوزه علمیه بحث حکومت دینی و جلوگیری از ورود ضربه به انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام عبداللهی با اعلام آمادگی در زمینه همکاری با قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی بیان داشت: مبارزه با مفاسد از جمله توصیه های رهبری در گام دوم انقلاب بوده و حوزه علمیه می تواند نقش مؤثری ایفا کند.

وی اظهار داشت: بهره مندی از ظرفیت کارشناسان دین و روحانیتی که در مباحث اجتماعی فعال هستند، فرصتی برای خدمت به دین و انقلاب، نقش آفرینی در عرصه اقتصادی و مبارزه با مفاسد است.  

گفتنی است، انعقاد تفاهم نامه همکاری حوزه علمیه لرستان با ستاد قرارگاه مبارزه با فساد اقتصادی لرستان از جمله موضوعات مورد تأکید در این جلسه بود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات