۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۷۰۶۷۶
امام جمعه کانبرا استرالیا:

مبارزه با استکبار جهانی ضرورت دینی دارد

مبارزه با استکبار جهانی ضرورت دینی دارد
حجت الاسلام اشفاق وحیدی در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته، مردم را به تزکیه نفس دعوت کرد و گفت: مبارزه با استکبار جهانی ضرورت دینی دارد و از جنبه مذهبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته نمازگزارن را به تزکیه نفس و تقوای الهی دعوت کرد و مبارزه با استکبار جهانی را ضرورت دینی و برخوردار از جنبه مذهبی دانست.

وی با بیان این که توسط اسلام ناب محمدی(ص) و قرآن کریم، می توان جهان را از تاریکی جهالت و گمراهی نجات داد، گفت: برای شناخت و معرفت امام زمان (عج) و آمادگی برای ظهور آن حضرت علیه السلام تزکیه نفس لازم است، چون امام زمان (عج) ملاک حق و باطل است.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که در حال حاضر استکبار جهانی از راه های مختلف به مسلمانان جهان هجوم آورده است، ابراز کرد: ترویج فرقه گرایی و افراطی گری بین ملت های مسلمان از توطئه های مهم آمریکا و اسرائیل برای تضعیف مسلمانان جهان است.

وی افزود: اشغال حقوق محرومان، راه انداختن جنگ قبیله ای و قومی، دور نگه داشتن و طرد کردن افراد و رهبران مخلص جامعه، از سیاست های استکباری آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام اشفاق وحیدی در ادامه سخنان خود به پخش شایعه بیماری مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در فضای مجازی و رسانه های خود فروخته به دستگاه استعمار اشاره کرد و گفت: جهان استکبار از نظام و رهبرانی که مردم را به راه راست راهنمایی می کنند، بیمناک است به همین سبب با پخش چنین شایعه ای بی اساس می خواهد دل مردم را خالی کند.

وی با بیان این که مبارزه با استکبار جهانی ضرورت دینی دارد و از جنبه مذهبی برخوردار است، اظهار داشت: راهنمایی درست مردم و شناخت حق و باطل خواست واقعی دین اسلام است.

امام جمعه کانبرا استرالیا در آخر با تاکید به این که هماهنگی بین ادیان و تقریب بین مذاهب ضرورت عصر حاضر است، ابراز کرد: ترویج نگاه مثبت در جامعه، پرهیز از گرایش اختلاف فرقه ای و افراطی، وظیفه اخلاقی همه ما مردم است و طبق دستور اسلام و پیامبر اسلام(ص) همین حقوق الله و حقوق العباد اند./988/

ارسال نظرات