۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۶۹۹۷۹
امام جمعه کانبرا استرالیا:

نیازمند نظامی قدرتمند برای کمک به محرومان و مظلومان جهان هستیم

نیازمند نظامی قدرتمند برای کمک به محرومان و مظلومان جهان هستیم
روحانی شیعه استرالیایی در سخنانی جهان اسلام را به اتحاد فراخواند و گفت: جهان نیازمند نظامی است که به محرومان و مظلومان کمک کند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی رهبر تقریب مذاهب و ادیان استرالیا و امام جمعه کانبرا استرالیا، در کنفرانس تقریب بین مذاهب استرالیا، گفت: جهان برای نابودی اسرائیل نیازمند امام خمینی(ره) دیگر است.

وی با بیان این که حاکمان خودخواه و سود جو، عامل اصلی ظلم و جنایت در سراسر جهان اند، افزود: خون بی گناهان و مظلومان به بازیچه این جنایتکاران تبدیل شده است.

رهبر تقریب مذاهب استرالیا با اشاره به این که ما در دورانی قرار داریم که هر فردی از ترس، وحشت و اضطراب رنج می برد، گفت: منطقه از امنیت کامل برخودار نیست، تروریسیم و عناصر شیطانی قصد تسخیر و تسلط بر جهان را دارند.

وی با تاکید به این که سران کشورها و نهادهای بین المللی در از بین بردن عناصر شرور جدی نیستند، به همین سبب قتل و غارت و نا امنی در کشورها بیشتر شده است و مردم از وضع موجود احساس نا آرامی می کنند، ابراز داشت: ملت ها در تلاش نظامی اند که بتوانند مشکلات بی کاری، ظلم و جنایت، فقر و گرسنگی و تروریسیم را خاتمه دهند.

حجت الاسلام وحیدی با اشاره به این که اتحاد بین ادیان، مذاهب و ملت ها ضرورت جهان امروز است، تاکید کرد: اختلاف اسلحه واقعی و کلید پیروزی سلطه امریکا و اسرائیل بر دنیای کنونی است.

وی در آخر به ترویج فرهنگ صبر، تحمل و بردباری مذهبی بین پیروان ادیان مختلف تاکید کرد و گفت: فقط از این طریق می توانیم حقوق انسانی ملت ها را حفظ کنیم./988/

ارسال نظرات