۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۷۰۳۱۱
امام جمعه کانبرا استرالیا در گفت‌وگو با رسا:

تحریم، نشانگر وحشت استکبار از نفوذ جامعه المصطفی در جوامع غربی است

تحریم، نشانگر وحشت استکبار از نفوذ جامعه المصطفی در جوامع غربی است
حجت الاسلام اشفاق وحیدی تحریم جامعه المصطفی از سوی آمریکا را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام بیانگر وحشت آنان از نفوذ علوم اسلامی در جامعه غربی است.

حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، به تحریم جامعه المصطفی از سوی آمریکا واکنش نشان داد.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که با علم و دانش می‌توان چالش‌ها و مشکلات جامعه را از بین برد، افزود: آمریکا و متحدانش با جلوگیری از توسعه علم، درصدد ترویج فرهنگ قتل و غارت در منطقه و جهان اند.

وی هدف از این اقدام شیطانی آمریکا را محروم ساختن این نهاد بین المللی از ظرفیت‌های جهانی در بستر علم و دانش دانست و تاکید کرد: تشنگان علوم اسلامی این توطئه را نیز مانند سایر دسیسه‌های شیطان بزرگ آمریکا، با ناکامی و شکست روبرو خواهند کرد.

حجت الاسلام اشفاق وحیدی با بیان این که آمریکایی ها از نفوذ علوم اسلامی در جوامع غربی به شدت نگران اند، گفت: اسلام و قرآن کریم وسیله ای بی نظیر برای تربیت انسان ها و محکم کردن پایه‌های انسانی جوامع بشری است.

وی با اشاره این که با ترویج علوم محمد (ص) و اهل بیت اطهار علیهم السلام، می‌‌ توان دشمنان اسلام را شکست داد، ابراز کرد: سربلندی و کمال ملت‌ها در علم و دانش نهفته است و تنها ملتی می ‌تواند پیشرفته و قوی باشد که نظام علم و دانش آن قوی است.

این روحانی استرالیایی با انتقاد از فعالیت های آمریکا در منطقه و پیدایش گروه تروریستی از جمله داعش، گفت: دولتی که عامل ترویج افراطی‌گری، خشونت و پیدایش تروریسم در منطقه و در سراسر جهان است چگونه می تواند یک مرکز علمی صلح آمیز را تحریم کند.

وی افزود: تاریخ نشان داده است که این ‌گونه اقدامات ‌ددمنشانه راهی پیش نخواهد برد و دستاوردی برای صاحبانش نخواهد داشت؛ بی ‌شک روشنایی معنویت، عقلانیت و عدالت‌ خواهی اصحاب علم و تحقیق، بر تاریکی نفرت، کینه ‌ورزی و زیاده‌ خواهی سلطه‌ گران غلبه خواهد کرد.

حجت الاسلام اشفاق وحیدی در آخر افزود: تحریم یک مرکز علمی که آثار علمی پژوهشی و هزاران دانش ‌آموخته آن در دنیا به‌ عنوان مروجان صلح و دوستی و اعتدال مشغول فعالیت هستند به معنای علم ستیزی است./988/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
گزارش زیبا و با حال بود.کیف کردم
0
0